Nézettségi rekorddal ünnepli második szülinapját a Prime A Prime immáron két éve hozza el nézőinek a legnagyobb brandeket, a legütősebb blockbustereket, vagy éppen a kedvenc klasszikusokat. A folyamatosan növekvő népszerűség idén augusztusra rekord számokat hozott a csatornának, amely hamarosan újabb premierrel is kedveskedik a rajongóknak.
Kilenc hónapja piacvezető a TV2 Csoport 2017 decembere óta a TV2 Csoporté a legnézettebb csatornaportfólió a teljes lakosságban, 18-59-ben pedig a két évvel ezelőtti 10 százalékpontos különbség 2018 augusztusra 0,28 százalékpontra olvadt az RTL Csoporttal szemben.
Második szülinapját ünnepli a folyamatosan erősödő Izaura TV Két éve indult útjára a sorozatok szerelmeseinek kedvenc csatornája, amely debütálása óta több, mint kilencszeresére nőtt, és a kábelcsatornák rangsorában már hatodik legnézettebb a teljes lakosság körében.
Minden korcsoportban megverte a TV2 Tények a konkurenciát Hatalmas sikert ért el a nézettség terén a TV2 Tények a hétvégén. A csatorna hírműsora a teljes lakosságot és a kereskedelmileg legfontosabb korcsoportokat tekintve is mindhárom napon megelőzte a konkurencia Híradóját.
A TV2 Csoport májusban is piacvezető Az év ötödik hónapjában a TV2, a TV2 Csoport és a TV2 kábelportfólió is piacvezető volt egész napon, a teljes lakosság körében, míg csoportszinten a másik fontos korcsoportban is beérte versenytársát: 18-59-ben csupán 0,1 százalékpont az RTL Magyarország előnye. A BL döntő után a három legnézettebb műsorral szintén a TV2 büszkélkedhet (4+).
Egyre nézettebb a TV2 Tények, a Mokka a legnépszerűbb Májusban is egyre nézettebb volt a TV2 Tények című műsora. A főműsoridős sávban, a teljes lakosság körében a Tények átlagos közönségaránya 22,8 százalék volt, míg a konkurens Híradójé 22,1 százalékot ért el.
Páratlan nézettségi eredményt hozott a Mokka Magyarország legnépszerűbb reggeli magazinműsora, a TV2 Mokka páratlan nézettségi eredményt ért el.
Kimagasló eredmények a Zenebutikon és az Izaura TV-n A TV2 Csoport kábelportfóliója a legszélesebb nézői igényeket hivatott kielégíteni. A tavalyi év az új kábelcsatornák elindításáról szólt, az idei év pedig a megerősítés jegyében zajlik. A nézők egyre szélesebb körben ismerik és keresik a cégcsoport csatornáit, ennek egyik bizonyítéka, hogy a Zenebutik április 14-én a fennállása történetében először, míg az Izaura TV idén már négyszer is elérte, sőt átlépte a bűvös 1%-os napi átlagos közönségarányt a 18-59-es célcsoportban.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | következő oldal »



© 2018 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS