HÍREK   I   ÉRTÉKESÍTÉSI MEGOLDÁSOK   I   NÉZETTSÉG   I   ÁSZF   I   KAPCSOLAT   I   SAJTÓSZOBA
Kimagasló eredmények a Zenebutikon és az Izaura TV-n A TV2 Csoport kábelportfóliója a legszélesebb nézői igényeket hivatott kielégíteni. A tavalyi év az új kábelcsatornák elindításáról szólt, az idei év pedig a megerősítés jegyében zajlik. A nézők egyre szélesebb körben ismerik és keresik a cégcsoport csatornáit, ennek egyik bizonyítéka, hogy a Zenebutik április 14-én a fennállása történetében először, míg az Izaura TV idén már négyszer is elérte, sőt átlépte a bűvös 1%-os napi átlagos közönségarányt a 18-59-es célcsoportban.
Sikeresen debütált a Vigyázat, gyerekkel vagyok! A TV2 legújabb szórakoztató kvíz-showja, a Vigyázat, gyerekkel vagyok! első adása műsorsávjában maga mögé utasította versenytársait. A sztárszülők és gyerekeik vetélkedésére a kereskedelmileg fontos 18-59-es célcsoportban a tévénézők 16%-a (Live SHR 16,02) volt kíváncsi, de a teljes lakosság körében is a TV2 műsora nyerte az idősávot.
Majka az ország legnépszerűbb sztárja A Marketing és Média idén is elkészítette a Top25 legnépszerűbb híresség listáját. A dobogón csak TV2-es arcok találhatók: Majka a legnépszerűbb, őt Liptai Claudia és Marsi Anikó követik.
Kábeltörténelmet írt a Sztárban Sztár +1 kicsi Újabb rekord született a kábelműsorok nézettségi versenyében: a Sztárban Sztár +1 kicsi fináléját több mint 870 ezren követték nyomon vasárnap este, a tévénézők közel ötöde választotta a TV2 Csoport és az IKO Műsorgyártó szuperprodukcióját. A SuperTV2 továbbra is a legnépszerűbb kábelcsatorna a teljes lakosság körében.
Minden eddiginél magasabb a TV2 Csoport közönségaránya A TV2 Csoport minden eddiginél magasabb közönségarányt ért el januárban teljes napon, a kereskedelmileg fontos 18-59-es célcsoportban. A tévénézők közel ötöde választotta a médiacsoport csatornáit (SHR 19,6%). A januári eredményeket tekintve minden eddiginél szorosabb a verseny a TV2 Csoport és az RTL Magyarország között.
Kimagasló eredményekkel indította az évet a TV2 Csoport Tovább erősödött minden idők legnézettebb kábelműsora, a Sztárban Sztár +1 kicsi. A SuperTV2 vezeti a kábeles toplistát a teljes lakosság körében. Erősen kezdett Az 50 milliós játszma, vitte a szombat estét a TV2. A TV2 Csoport portfólió szinten az előző év első hetéhez képest egész napon közel 40 százalékos, főműsoridőben pedig csaknem 45 százalékos növekedést ért el a 18-59-es célcsoportban.
Tarolnak a TV2 Csoport szórakoztató műsorai A 2016-os év legnézettebb nagyszabású szórakoztató műsora több mint másfél millió nézővel A Nagy Duett lett. Az év legsikeresebb kábelműsora a Sztárban Sztár + 1 kicsi, amely hetek óta vezeti a nézettségi toplistát és minden idők (1997-től) legnézettebb programja a kábelcsatornák műsorkínálatában a teljes lakosság körében. A nagyszabású portfólió-fejlesztésnek köszönhetően háromszorosára nőtt a TV2 Csoport kábelportfóliójának piaci részesedése.
A TV2 Csoport csatornái a vezető kábelek, kétszer annyian nézték az Sztárban Sztár + 1 kicsit, mint a VV8 döntőjét A teljes lakosság körében a SuperTV2, míg a 19-49 évesek között a Mozi+ lett a legnépszerűbb kábelcsatorna az elmúlt héten, teljes napon. A Sztárban Sztár + 1 kicsi sikere megállíthatatlan, továbbra is a legnézettebb kábelműsor a piacon, messze lekörözte a ValóVilág 8. szériájának fináléját, de az országos kereskedelmi csatornák kínálatát is maga mögé utasította idősávjában. Hajós András műsora a Dalfutár, továbbra is fölényesen veri az RTL Spike Playback Párbaját.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | következő oldal »


© 2017 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS