Minden eddiginél magasabb a TV2 Csoport közönségaránya

A TV2 Csoport minden eddiginél magasabb közönségarányt ért el januárban teljes napon, a kereskedelmileg fontos 18-59-es célcsoportban. A tévénézők közel ötöde választotta a médiacsoport csatornáit (SHR 19,6%). A januári eredményeket tekintve minden eddiginél szorosabb a verseny a TV2 Csoport és az RTL Magyarország között.

A TV2 Csoport 2010-es megalakulása óta soha nem volt még ilyen magas a médiacsoport teljes napon elért közönségaránya; a 18-59 évesek közel 20 százaléka választotta a csatornacsalád kínálatát januárban. A 2016-os portfólióbővítés eredményeként mára 11 csatornával bíró médiavállalat és legnagyobb konkurense között soha nem indult még ilyen éles versennyel az év.

Az év első hónapjában magabiztosan nyerte a kábelcsatornák versenyét a SuperTV2 a teljes lakosság körében, főműsoridőben (SHR 3,8%) és egész napon (SHR 4,0%) egyaránt. A hónap első négy legnézettebb műsora a kábelcsatornák kínálatában a Sztárban Sztár + 1 kicsi adásai voltak mind a 18-49-es, 18-59-es célcsoportokban, valamint a 4 évesnél idősebbek körében is. A megtisztelő minden idők legnézettebb kábelműsora címet a január 8-i adás tudhatja magáénak, közel 800 ezer néző követte figyelemmel aznap este élőben a TV2 Csoport és az IKO Műsorgyártó szuperprodukcióját (AMR 787 688 fő; SHR 16,6 %).

A tévénézők körében nagy népszerűségnek örvend a TV2-n futó Az 50 milliós játszma is, amelynek idei szezonját Majoros Péter Majka vezeti. A teljes lakosság körében magasabb közönségarányt (SHR 15,4%) tudhat magáénak idősávjában, mint a fő vetélytárs RTL Klub (Slot SHR 14,9%: ebben az idősávban Barátok Közt, Éjjel-nappal Budapest, valamint Fókusz ment).
 

 

Címkék:

2017. február 2. 11:09



© 2017 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS