HÍREK   I   ÉRTÉKESÍTÉS   I   NÉZETTSÉG   I   ÁSZF   I   KAPCSOLAT   I   SAJTÓSZOBA
A TV2 Csoport csatornái a vezető kábelek, kétszer annyian nézték az Sztárban Sztár + 1 kicsit, mint a VV8 döntőjét A teljes lakosság körében a SuperTV2, míg a 19-49 évesek között a Mozi+ lett a legnépszerűbb kábelcsatorna az elmúlt héten, teljes napon. A Sztárban Sztár + 1 kicsi sikere megállíthatatlan, továbbra is a legnézettebb kábelműsor a piacon, messze lekörözte a ValóVilág 8. szériájának fináléját, de az országos kereskedelmi csatornák kínálatát is maga mögé utasította idősávjában. Hajós András műsora a Dalfutár, továbbra is fölényesen veri az RTL Spike Playback Párbaját.
Két Godzilla sem tudja megállítani a Sztárban Sztár + 1 kicsit A SuperTV2 nagyszabású showműsora ismét mindent vitt a hétvégén. Mindhárom kereskedelmileg fontos célcsoportban nyerte idősávját, maga mögé utasította nemcsak a többi kábelcsatornát, de az országos kereskedelmi adókat is. A SuperTV2 vezető kábelcsatorna, míg a Sztárban Sztár + 1 kicsi a múlt hét legnézettebb kábeles műsora lett, több mint 750 ezer néző választotta.
A Sztárban Sztár +1 kicsi minden idők legnézettebb magyar kábelműsora A Sztárban Sztár +1 kicsi első adása minden idők (1997-től) legnézettebb programja a kábelcsatornák műsorkínálatában a teljes lakosság körében, valamint az év eddigi legnézettebb kábelműsora mindhárom kereskedelmileg fontos célcsoportban. A SuperTV2-n debütáló nagyszabású showműsor első adása elképesztő sikerrel indult, nézőszáma megelőzte az országos kereskedelmi csatornák kínálatát a 4 évesnél idősebbek és a 18-59 évesek körében egyaránt.
Az elmúlt évek legnézettebb szépségversenye az idei Miss Universe Hungary A teljes lakosságból csaknem 700 ezer néző követte figyelemmel a vasárnap esti élő showt. A nézők és a szakmai zsűri is Bódizs Veronikát választotta a Miss Universe Hungary 2016 győztesének. Ő képviseli Magyarországot a világdöntőn.
A TV2 nyerte a döntők hétvégéjét A hétvégi főműsoridőt mindhárom célcsoportban vitte a TV2. A Sztárban Sztár döntője a hét legnézettebb műsora lett a teljes lakosság, a 18-49 és a 18-59 évesek körében is. A Star Academy fináléja maga mögé utasította az X-faktor szombati adását a 4 évesnél idősebb korosztályt tekintve. A TV2 Csoport kábelportfóliója duplázott tavalyhoz képest.
Nézőcsúcsot döntött a Sztárban Sztár Mindhárom fontos célcsoportban a Sztárban Sztár nyerte a vasárnapi nézettségi versenyt. A 44. héten a Mozi+ lett a második legnézettebb kábelcsatorna, a TV2 Csoport portfólió szintű közönségaránya közel 25 százalékos növekedést tudhat magáénak.
A TV2 Instagram oldala a legnépszerűbb A Magyar Instagram Körkép felmérése alapján a TV2 Instagram oldala került a médiumok toplistájának első helyére. A csatornát csaknem 61 000 felhasználó követi. A TV2 YouTube oldala szintén piacvezető a média szektorban.
100 napja indult a Mozi+ és a TV2 Csoport portfólió-fejlesztése Július 11-én a Mozi+ filmcsatorna indulásával kezdődött a TV2 Csoport nagyszabású portfólió-fejlesztése. Azóta 20 százalékos növekedést ért el a cégcsoport portfólió szinten, pedig az utolsó kábelcsatorna, a Humor+ még meg sem kezdte működését.
« előző oldal | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | következő oldal »


© 2017 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS