A Sztárban Sztár +1 kicsi minden idők legnézettebb magyar kábelműsora
A Sztárban Sztár +1 kicsi első adása minden idők (1997-től) legnézettebb programja a kábelcsatornák műsorkínálatában a teljes lakosság körében, valamint az év eddigi legnézettebb kábelműsora mindhárom kereskedelmileg fontos célcsoportban. A SuperTV2-n debütáló nagyszabású showműsor első adása elképesztő sikerrel indult, nézőszáma megelőzte az országos kereskedelmi csatornák kínálatát a 4 évesnél idősebbek és a 18-59 évesek körében egyaránt.
A TV2 nyerte a döntők hétvégéjét
A hétvégi főműsoridőt mindhárom célcsoportban vitte a TV2. A Sztárban Sztár döntője a hét legnézettebb műsora lett a teljes lakosság, a 18-49 és a 18-59 évesek körében is. A Star Academy fináléja maga mögé utasította az X-faktor szombati adását a 4 évesnél idősebb korosztályt tekintve. A TV2 Csoport kábelportfóliója duplázott tavalyhoz képest.
Nézőcsúcsot döntött a Sztárban Sztár
Mindhárom fontos célcsoportban a Sztárban Sztár nyerte a vasárnapi nézettségi versenyt. A 44. héten a Mozi+ lett a második legnézettebb kábelcsatorna, a TV2 Csoport portfólió szintű közönségaránya közel 25 százalékos növekedést tudhat magáénak.
A TV2 Instagram oldala a legnépszerűbb
A Magyar Instagram Körkép felmérése alapján a TV2 Instagram oldala került a médiumok toplistájának első helyére. A csatornát csaknem 61 000 felhasználó követi. A TV2 YouTube oldala szintén piacvezető a média szektorban.
4 hónap alatt megduplázta közönségarányát a TV2 Csoport kábelportfóliója
A portfólió-fejlesztésnek köszönhetően a TV2 Csoport kábelcsatornáinak piaci részesedése kétszeresére nőtt, meghaladja a 10 százalékot. A hétvégét főműsoridőben ismét a TV2 nyerte az összes kereskedelmileg fontos célcsoportban. A hét legnézettebb műsora továbbra is a Sztárban Sztár, amelyet csaknem 1 millió 250 ezer néző választott vasárnap esti szórakozásnak (AMR 4+ 1 249 128 fő), magasan túlszárnyalva az X-faktor eredményeit.
Ismét a TV2 szuperprodukciója a hét legnézettebb műsora
A Sztárban Sztár ismét mindhárom célcsoportban nyerte a hét nézettségi versenyét, továbbra is a szezon legsikeresebb produkciója. A TV2 piacvezető hétvégén a teljes lakosság körében. A TV2 Csoport kábelportfóliója 15 százalékos közönségarány növekedést tudhat magáénak teljes napon, a 18-59 évesek körében.