A TV2 Instagram oldala a legnépszerűbb A Magyar Instagram Körkép felmérése alapján a TV2 Instagram oldala került a médiumok toplistájának első helyére. A csatornát csaknem 61 000 felhasználó követi. A TV2 YouTube oldala szintén piacvezető a média szektorban.
100 napja indult a Mozi+ és a TV2 Csoport portfólió-fejlesztése Július 11-én a Mozi+ filmcsatorna indulásával kezdődött a TV2 Csoport nagyszabású portfólió-fejlesztése. Azóta 20 százalékos növekedést ért el a cégcsoport portfólió szinten, pedig az utolsó kábelcsatorna, a Humor+ még meg sem kezdte működését.
4 hónap alatt megduplázta közönségarányát a TV2 Csoport kábelportfóliója A portfólió-fejlesztésnek köszönhetően a TV2 Csoport kábelcsatornáinak piaci részesedése kétszeresére nőtt, meghaladja a 10 százalékot. A hétvégét főműsoridőben ismét a TV2 nyerte az összes kereskedelmileg fontos célcsoportban. A hét legnézettebb műsora továbbra is a Sztárban Sztár, amelyet csaknem 1 millió 250 ezer néző választott vasárnap esti szórakozásnak (AMR 4+ 1 249 128 fő), magasan túlszárnyalva az X-faktor eredményeit.
Ismét a TV2 szuperprodukciója a hét legnézettebb műsora A Sztárban Sztár ismét mindhárom célcsoportban nyerte a hét nézettségi versenyét, továbbra is a szezon legsikeresebb produkciója. A TV2 piacvezető hétvégén a teljes lakosság körében. A TV2 Csoport kábelportfóliója 15 százalékos közönségarány növekedést tudhat magáénak teljes napon, a 18-59 évesek körében.
A TV2 nyerte a hétvége nézettségi versenyét Hétvégén mindhárom célcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is piacvezető volt a TV2. Jól teljesítenek a kábelcsatornák is: a Jóban Rosszban szerdai epizódja a legnézettebb kábeles műsor volt a 37. héten.
A Sztárban Sztár az őszi szezon eddigi legnézettebb produkciója A Sztárban Sztár 2016-os évadának első adása minden célcsoportban magáénak tudhatja a hét, sőt, az őszi szezon eddigi legnézettebb műsora címet. Vasárnap a TV2 volt a legnézettebb csatorna egész napon és főműsoridőben is a 18-59-es célcsoport és a teljes lakosság körében egyaránt. A TV2 Csoport portfólió szinten is kimagasló eredményt nyújtott a 36. héten, főműsoridős piaci részesedése több mint 20 százalékkal nőtt a tavalyi év ugyanezen időszakához képest.
Indulása óta piacvezető a Mozi+ A filmcsatorna júliusi indulása óta vezeti a kábeles piacot a 18-59 évesek körében. Az elmúlt héten a 10 legnézettebb kábelprogram közül 6 a Mozi+ műsorán volt látható. A TV2 Csoport főműsoridős közönségaránya több mint 25 százalékkal nőtt a portfólió-fejlesztésnek köszönhetően
Minden eddiginél erősebb a SuperTV2 A SuperTV2 indulása óta legmagasabb közönségarányát érte el a teljes lakosság és a 18-59 évesek körében is az elmúlt héten, főműsoridőben és teljes napon egyaránt.
« előző oldal | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | következő oldal »


© 2018 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS