Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 45. heti nézettségi toplistája

2021. november 15.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Sztárban Sztár Leszek!  2021.11.14 VAsárnap 19:28:00 8,3 412,535 18,1
2 Tények 2021.11.14 Vasárnap 18:00:00 6,2 306,880 14,8
3 Dancing with the stars - mindenki táncol! 2021.11.13 Szombat 19:57:00 5,8 285,638 13,6
4 Tények Plusz 2021.11.14 Vasárnap 18:55:00 4,5 222,859 9,7
5 Ninja Warrior Hungary 2021.11.11 Csütörtök 19:44:00 4,0 195,482 10,2
6 Remények földje 2021.11.09 Kedd 16:41:00 2,7 133,853 11,8
7 A pogány Madonna 2021.11.14 Vasárnap 15:38:00 2,4 119,015 7,5
8 A nagykövet lánya 2021.11.08 Hétfő 15:39:00 2,1 101,741 12,9
9 A szállító 2. 2021.11.13 Szombat 23:38:00 2,0 96,408 11,1
10 Jack Reacher: nincs visszaút 2021.11.14 Vasárnap 22:47:00 1,9 94,269 11,1

Vizsgált időszak: 2021.november 8 - 2021. november 14.
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.
 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 32. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 32. hét A TV2 31. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 31. hét A TV2 30. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 30. hét A TV2 29. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 29. hét A TV2 28. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 28. hét A TV2 27. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 27. hét A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS