2021. december 14.
Műsorcím | Dátum | Nap | Kezdés | AMR% | AMR | SHR% | |
1 | Farm VIP | 2021.12.07 | Kedd | 19:53:00 | 6,4 | 318,040 | 15,2 |
2 | Halálos iramban 8. | 2021.12.12 | Vasárnap | 18:53:00 | 5,6 | 277,371 | 12,5 |
3 | Tények | 2021.12.10 | Péntek | 18:00:00 | 5,4 | 267,679 | 16,3 |
4 | A Nagy Ő - the bachelor | 2021.12.08 | Szerda | 21:24:00 | 5,0 | 249,011 | 13,1 |
5 | Tények Plusz | 2021.12.06 | Hétfő | 18:45:00 | 4,7 | 231,004 | 13,0 |
6 | Holiday | 2021.12.11 | Szombat | 19:55:00 | 3,8 | 187,284 | 8,9 |
7 | Remények földje | 2021.12.06 | Hétfő | 16:40:00 | 2,8 | 139,764 | 12,4 |
8 | Nagyfiúk | 2021.12.12 | Vasárnap | 21:55:00 | 2,4 | 118,373 | 8,4 |
9 | Farm, ahol éltünk | 2021.12.10 | Péntek | 22:45:00 | 2,3 | 114,958 | 8,6 |
10 | A nagykövet lánya | 2021.12.06 | Hétfő | 15:37:00 | 2,0 | 101,221 | 12,2 |
Vizsgált időszak: 2021.december 06 - 2021. december 12.
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.
© TV2 Zrt. |
Impresszum |
Adatkezelési tájékoztató |
Felhasználói szabályzat |
Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS