Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 1. heti nézettségi toplistája

2022. január 10.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Exatlon Hungary 2022.01.03 Hétfő 19:56:00 7,0 341,702 15,4
2 Tények  2021.01.03 Hétfő 18:00:00 6,8 334,329 18,8
3 Tények Plusz 2021.01.03 Hétfő 18:45:00 5,9 286,761 14,2
4 Ne játssz a tűzzel 2022.01.09 Vasárnap 18:53:00 4,9 238,612 10,2
5 Mindenütt nő 2022.01.08 Szombat 19:54:00 3,8 185,735 8,4
6 Farkasok öröksége 2022.01.09 Vasárnap 21:01:00 3,0 145,371 7,3
7 Remények földje 2022.01.03 Hétfő 16:48:00 2,8 138,011 10,3
8 A csajok bosszúja 2021.01.08 Szombat 22:25:00 2,7 130,099 9,3
9 A nagykövet lánya 2022.01.03 Hétfő 15:48:00 2,5 120,308 11,2
10 A piramis 2022.01.03 Hétfő 22:15:00 2,4 118,759 8,1

Vizsgált időszak: 2022. január 03 - 2022. január 9. Célcsoport: A18-59 Live+As Live
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.
 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 20. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 20. hét A TV2 19. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 19. hét A TV2 18. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 18. hét A TV2 17. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 17. hét A TV2 16. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 16. hét A TV2 15. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 15. hét A TV2 14. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 14. hét A TV2 13. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 13. hét A TV2 12. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 12. hét A TV2 11. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 11. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS