Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 11. heti nézettségi toplistája

2022. március 14.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Sztárban Sztár 2022.03.20 Vasárnap 18:57:00 8,7 426,116 18,6
2 Elkxrtuk 2022.03.14 Hétfő 21:00:00 6,1 297,500 15,4
3 Tények 2022.03.20 Vasárnap 18:00:00 6,1 296,205 14,9
4 Exatlon Hungary 2022.03.15 Kedd 18:59:00 5,2 253,520 10,8
5 Tények Plusz 2022.03.16 Szerda 18:46:00 4,9 240,663 13,3
6 Remények földje 2022.03.18 Péntek 16:41:00 2,7 132,919 13,1
7 Csatahajó 2022.03.19 Szombat 19:31:00 2,6 128,574 6,2
8 Nanny McPhee - a varázsdada 2022.03.14 Hétfő 15:45:00 2,3 111,319 9,5
9 Tények különkiadás 2022.03.18 Péntek 23:01:00 2,3 110,366 8,5
10 Fazilet asszony és lányai 2022.03.18 Péntek 15:38:00 2,2 105,256 13,6

 Vizsgált időszak: 2022. március 14 - 2022. március 20. Célcsoport: A18-59 Live+As Live
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét A TV2 22. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 22. hét A TV2 21. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 21. hét A TV2 20. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 20. hét A TV2 19. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 19. hét A TV2 18. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 18. hét A TV2 17. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 17. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS