Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 12. heti nézettségi toplistája

2022. március 28.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Sztárban Sztár 2022.03.27 Vasárnap 18:57:00 7,4 359,762 16,4
2 Tények 2022.03.21 Hétfő 18:00:00 5,5 270,418 18,8
3 Exatlon Hungary 2022.03.23 Szerda 19:55:00 5,0 242,170 12,4
4 Tények Plusz 2022.03.21 Hétfő 18:46:00 4,7 227,615 12,8
5 Remények földje 2022.03.21 Hétfő 16:40:00 3,2 153,853 15,2
6 Kellékfeleség 2022.03.26 Szombat 19:32:00 3,1 152,322 7,4
7 A szabadság ötven árnyalata 2022.03.27 Vasárnap 22:34:00 2,6 126,918 11,8
8 Tények különkiadás 2022.03.22 Kedd 22:42:00 2,5 121,840 9,4
9 Fazilet asszony és lányai 2022.03.21 Hétfő 15:37:00 2,4 118,738 16,0
10 Tények reggel 2022.03.25 Péntek 06:25:00 1,8 86,229 21,0

 Vizsgált időszak: 2022. március 21 - 2022. március 27. Célcsoport: A18-59 Live+As Live
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét A TV2 22. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 22. hét A TV2 21. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 21. hét A TV2 20. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 20. hét A TV2 19. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 19. hét A TV2 18. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 18. hét A TV2 17. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 17. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS