Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 13. heti nézettségi toplistája

2022. április 04.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Sztárban Sztár 2022.04.02 Szombat 19:32:00 7,3 356,881 16,5
2 Tények 2022.04.03 Vasárnap 18:00:00 5,6 272,021 13,7
3 Exatlon Hungary 2022.04.01 Péntek 19:54:00 4,8 234,761 11,3
4 Magyarország választ 2022 2022.04.03 Vasárnap 18:56:00 4,5 220,449 9,7
5 Tények Plusz 2022.04.02 Szombat 18:58:00 4,3 208,259 10,3
6 Tények különkiadás - Magyarország választ 2022.03.30 Szerda 18:44:00 3,6 193,130 12,3
7 Tények különkiadás 2022.03.29 Kedd 18:44:00 4,0 193,130 12,3
8 Tények előzetes 2022.03.28 Hétfő 18:45:00 3,2 156,744 11,7
9 Remények földje 2022.04.01 Péntek 16:45:00 3,1 152,450 13,1
10 Fazilet asszony és lányai 2022.04.01 Péntek 15:37:00 2,4 115,650 12,7

Vizsgált időszak: 2022. március 28 - 2022. április 03. Célcsoport: A18-59 Live+As Live
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét A TV2 22. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 22. hét A TV2 21. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 21. hét A TV2 20. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 20. hét A TV2 19. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 19. hét A TV2 18. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 18. hét A TV2 17. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 17. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS