Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 14. heti nézettségi toplistája

2022. április 11.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Pepe 2022.04.10 Vasárnap 20:35:00 7,6 371,483 16,0
2 Exatlon Hungary 2022.04.10 Vasárnap 18:48:00 5,9 285,738 13,6
3 Tények 2022.04.04 Hétfő 18:00:00 5,1 248,054 18,2
4 Tények Plusz 2022.04.04 Hétfő 18:45:00 4,1 199,775 12,2
5 Neked énekelek 2022.04.09 Szombat 19:29:00 3,6 174,079 8,1
6 Remények földje 2022.04.04 Hétfő 16:45:00 2,7 130,761 13,4
7 Fazilet asszony és lányai 2022.04.05 Kedd 15.35:00 1,9 94,972 13,6
8 Női szervek 2022.04.10 Vasárnap 22:24:00 1,7 82,539 17,0
9 Mokka 2022.04.04 Hétfő 06:18:00 1,7 82,539 17,0
10 Tények reggel 2022.04.08 Pántek 06:24:00 1,6 78,344 20,4

Vizsgált időszak: 2022. április 04 - 2022. április 10. Célcsoport: A18-59 Live+As Live
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét A TV2 22. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 22. hét A TV2 21. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 21. hét A TV2 20. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 20. hét A TV2 19. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 19. hét A TV2 18. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 18. hét A TV2 17. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 17. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS