2022. május 16.
Műsorcím | Dátum | Nap | Kezdés | AMR% | AMR | SHR% | |
1 | Drágám, add az életed! | 2022.05.09 | Hétfő | 19:47:00 | 5,4 | 264,540 | 14,4 |
2 | Tények | 2022.05.13 | Péntek | 18:00:00 | 4,7 | 231,897 | 23,1 |
3 | Jurassic World | 2022.05.15 | Vasárnap | 19:57:00 | 4,4 | 214,938 | 11,3 |
4 | Tények Plusz | 2022.05.12 | Csütörtök | 18:45:00 | 4,2 | 204,303 | 15,8 |
5 | Pepe | 2022.05.15 | Vasárnap | 18:54:00 | 3,8 | 184,886 | 12,1 |
6 | Doktor Balaton | 2022.05.09 | Hétfő | 21:19:00 | 3,5 | 172,850 | 9,5 |
7 | Remények földje | 2022.05.12 | Csütörtök | 16:48:00 | 2,9 | 141,774 | 16,6 |
8 | Fazilet asszony és lányai | 2022.05.12 | Csütörtök | 15:42:00 | 2,5 | 121,458 | 17,3 |
9 | A szupercsapat | 2022.05.14 | Szombat | 19:53:00 | 2,3 | 113,031 | 6,6 |
10 | Hupikék törpikék | 2022.05.15 | Vasárnap | 08:53:00 | 1,8 | 87,599 | 13,3 |
Vizsgált időszak: 2022. május 09 - 2022. május 15. Célcsoport: A18-59 Live+As Live
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.
© TV2 Zrt. |
Impresszum |
Adatkezelési tájékoztató |
Felhasználói szabályzat |
Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS