Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 19. heti nézettségi toplistája

2022. május 16.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Drágám, add az életed! 2022.05.09 Hétfő 19:47:00 5,4 264,540 14,4
2 Tények 2022.05.13 Péntek 18:00:00 4,7 231,897 23,1
3 Jurassic World 2022.05.15 Vasárnap 19:57:00 4,4 214,938 11,3
4 Tények Plusz 2022.05.12 Csütörtök 18:45:00 4,2 204,303 15,8
5 Pepe 2022.05.15 Vasárnap 18:54:00 3,8 184,886 12,1
6 Doktor Balaton 2022.05.09 Hétfő 21:19:00 3,5 172,850 9,5
7 Remények földje 2022.05.12 Csütörtök 16:48:00 2,9 141,774 16,6
8 Fazilet asszony és lányai 2022.05.12 Csütörtök 15:42:00 2,5 121,458 17,3
9 A szupercsapat 2022.05.14 Szombat 19:53:00 2,3 113,031 6,6
10 Hupikék törpikék 2022.05.15 Vasárnap 08:53:00 1,8 87,599 13,3

Vizsgált időszak: 2022. május 09 - 2022. május 15. Célcsoport: A18-59 Live+As Live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét A TV2 22. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 22. hét A TV2 21. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 21. hét A TV2 20. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 20. hét A TV2 19. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 19. hét A TV2 18. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 18. hét A TV2 17. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 17. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS