2022. május 23.
Műsorcím | Dátum | Nap | Kezdés | AMR% | AMR | SHR% | |
1 | Drágám, add az életed! | 2022.05.17 | Kedd | 19:57:00 | 5,3 | 258,327 | 13,6 |
2 | Tények | 2022.05.17 | Kedd | 18:00:00 | 5,1 | 250,881 | 18,7 |
3 | Tények Plusz | 2022.05.17 | Kedd | 18:45:00 | 4,9 | 236,952 | 15,6 |
4 | Jurassic World: Bukott Birodalom | 2022.05.22 | Vasárnap | 19:57:00 | 4,3 | 210,175 | 10,9 |
5 | Pepe | 2022.05.22 | Vasárnap | 18:54:00 | 3,7 | 179,317 | 11,4 |
6 | Remények földje | 2022.05.17 | Kedd | 16:37:00 | 2,9 | 140,491 | 14,8 |
7 | Doktor Balaton | 2022.05.16 | Hétfő | 21:19:00 | 2,8 | 137,478 | 7,5 |
8 | Fazilet asszony és lányai | 2022.05.18 | Szerda | 15:37:00 | 2,1 | 101,748 | 15,8 |
9 | Alicia új élete | 2022.05.18 | Szerda | 14:30:00 | 1,5 | 73,331 | 14,1 |
10 | Hupikék törpikék | 2022.05.21 | Szombat | 09:03:00 | 1,5 | 70,864 | 11,8 |
Vizsgált időszak: 2022. május 16 - 2022. május 22. Célcsoport: A18-59 Live+As Live
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.
© TV2 Zrt. |
Impresszum |
Adatkezelési tájékoztató |
Felhasználói szabályzat |
Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS