Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 20. heti nézettségi toplistája

2022. május 23.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Drágám, add az életed! 2022.05.17 Kedd 19:57:00 5,3 258,327 13,6
2 Tények 2022.05.17 Kedd 18:00:00 5,1 250,881 18,7
3 Tények Plusz 2022.05.17 Kedd 18:45:00 4,9 236,952 15,6
4 Jurassic World: Bukott Birodalom 2022.05.22 Vasárnap 19:57:00 4,3 210,175 10,9
5 Pepe 2022.05.22 Vasárnap 18:54:00 3,7 179,317 11,4
6 Remények földje 2022.05.17 Kedd 16:37:00 2,9 140,491 14,8
7 Doktor Balaton 2022.05.16 Hétfő 21:19:00 2,8 137,478 7,5
8 Fazilet asszony és lányai 2022.05.18 Szerda 15:37:00 2,1 101,748 15,8
9 Alicia új élete 2022.05.18 Szerda 14:30:00 1,5 73,331 14,1
10 Hupikék törpikék 2022.05.21 Szombat 09:03:00 1,5 70,864 11,8

 Vizsgált időszak: 2022. május 16 - 2022. május 22. Célcsoport: A18-59 Live+As Live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 20. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 20. hét A TV2 19. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 19. hét A TV2 18. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 18. hét A TV2 17. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 17. hét A TV2 16. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 16. hét A TV2 15. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 15. hét A TV2 14. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 14. hét A TV2 13. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 13. hét A TV2 12. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 12. hét A TV2 11. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 11. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS