Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 21. heti nézettségi toplistája

2022. május 30.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Tények 2022.05.25 Szerda 18:00:00 5,5 266,784 23,5
2 Életrevalók 2022.05.29 Vasárnap 19:59:00 5,1 248,762 12,1
3 Drágám, add az életed! 2022.05.23 Hétfő 19:47:00 5,0 243,092 14,2
4 Tények Plusz 2022.05.25 Szerda 18:45:00 4,8 232,731 17,8
5 Pepe 2022.05.29 Vasárnap 18:54:00 4,6 225,422 11,1
6 Doktor Balaton 2022.05.23 Hétfő 21:21:00 3,8 186,612 10,5
7 Remények földje 2022.05.27 Péntek 16:49:00 2,8 135,539 15,3
8 Fazilet asszony és lányai 2022.05.23 Hétfő 15:36:00 2,5 120,431 18,9
9 Alicia új élete 2022.05.23 Hétfő 14:30:00 2,0 98,660 17,2
10 A szerelem aromája 2022.05.24 Kedd 14:32:00 1,8 90,160 15,0

Vizsgált időszak: 2022. május 23 - 2022. május 29. Célcsoport: A18-59 Live+ As live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 32. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 32. hét A TV2 31. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 31. hét A TV2 30. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 30. hét A TV2 29. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 29. hét A TV2 28. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 28. hét A TV2 27. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 27. hét A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS