Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 22. heti nézettségi toplistája

2022. június 06.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Tények 2022.05.30 Hétfő 18:00:00 5,2 253,620 20,6
2 Drágám, add az életed! 2022.05.30 Hétfő 19:47:00 4,8 234,882 12,9
3 Tények Plusz 2022.05.30 Hétfő 18:45:00 4,3 211,233 14,8
4 Drágám, add az életed! 2022.06.03 Péntek 19:47:00 3,9 189,688 12,7
5 Pepe 2022.06.05 Vasárnap 18:55:00 3,5 171,790 12,4
6 Doktor Balaton 2022.06.02 Csütörtök 21:17:00 3,3 159,107 8,5
7 Remények földje 2022.05.30 Hétfő 16:48:00 2,9 142,434 14,7
8 Fazilet asszony és lányai 2022.05.30 Hétfő 15:40:00 2,6 125,393 16,2
9 Mamma mia! sose hagyjuk abba! 2022.06.05 Vasárnap 19:57:00 2,3 113,794 6,7
10 A csodadoktor 2022.06.02 Csütörtök 22:23:00 1,7 4,731 5,8

 Vizsgált időszak: 2022. május 30 - 2022. június 05. Célcsoport: A18-59 Live+ As live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 32. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 32. hét A TV2 31. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 31. hét A TV2 30. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 30. hét A TV2 29. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 29. hét A TV2 28. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 28. hét A TV2 27. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 27. hét A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS