2022. június 06.
Műsorcím | Dátum | Nap | Kezdés | AMR% | AMR | SHR% | |
1 | Tények | 2022.05.30 | Hétfő | 18:00:00 | 5,2 | 253,620 | 20,6 |
2 | Drágám, add az életed! | 2022.05.30 | Hétfő | 19:47:00 | 4,8 | 234,882 | 12,9 |
3 | Tények Plusz | 2022.05.30 | Hétfő | 18:45:00 | 4,3 | 211,233 | 14,8 |
4 | Drágám, add az életed! | 2022.06.03 | Péntek | 19:47:00 | 3,9 | 189,688 | 12,7 |
5 | Pepe | 2022.06.05 | Vasárnap | 18:55:00 | 3,5 | 171,790 | 12,4 |
6 | Doktor Balaton | 2022.06.02 | Csütörtök | 21:17:00 | 3,3 | 159,107 | 8,5 |
7 | Remények földje | 2022.05.30 | Hétfő | 16:48:00 | 2,9 | 142,434 | 14,7 |
8 | Fazilet asszony és lányai | 2022.05.30 | Hétfő | 15:40:00 | 2,6 | 125,393 | 16,2 |
9 | Mamma mia! sose hagyjuk abba! | 2022.06.05 | Vasárnap | 19:57:00 | 2,3 | 113,794 | 6,7 |
10 | A csodadoktor | 2022.06.02 | Csütörtök | 22:23:00 | 1,7 | 4,731 | 5,8 |
Vizsgált időszak: 2022. május 30 - 2022. június 05. Célcsoport: A18-59 Live+ As live
A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.
© TV2 Zrt. |
Impresszum |
Adatkezelési tájékoztató |
Felhasználói szabályzat |
Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS