Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 23. heti nézettségi toplistája

2022. június 13.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Tények 2022.06.06 Hétfő 18:00:00 4,8 234,789 17,0
2 Drágám, add az életed! 2022.06.07 Kedd 19:47:00 4,2 206,339 11,8
3 Tények Plusz 2022.06.07 Kedd 18:45:00 3,8 187,556 15,6
4 A múmia 2022.06.12 Vasárnap 18:54:00 3,4 167,089 9,8
5 Sonic, a sündisznó 2022.06.06 Hétfő 20:24:00 3,1 149,080 7,3
6 Doktor Balaton 2022.06.08 Szerda 21:2:00 3,0 147,080 7,3
7 Fazilet asszony és lányai 2022.06.07 Kedd 15:42:00 2,6 126,599 19,9
8 Remények földje 2022.06.07 Kedd 16:49:00 2,5 124,146 15,5
9 Az utolsó boszorkányvadász 2022.06.12 Vasárnap 21:46:00 2,1 100,955 6,6
10 A kém, aki dobott engem 2022.06.06 Hétfő 22:29:00 1,6 80,349 7,5

Vizsgált időszak: 2022. június 08 - 2022. június 12. Célcsoport: A18-59 Live+ As Live 

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 32. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 32. hét A TV2 31. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 31. hét A TV2 30. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 30. hét A TV2 29. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 29. hét A TV2 28. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 28. hét A TV2 27. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 27. hét A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS