Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 26. heti nézettségi toplistája

2022. július 04.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Tények 2022.06.27 Hétfő 18:00:00 5,1 249,705 20,5
2 Tények Plusz 2022.06.27 Hétfő 18:45:00 4,2 204,875 15,5
3 Hegyi doktor - újra rendel 2022.06.28 Kedd 19:46:00 3,7 179,950 11,7
4 Doktor Balaton 2022.06.27 Hétfő 20:40:00 3,2 157,057 9,0
5 Remények földje 2022.06.30 Csütörtök 16:45:00 3,1 151,417 14,9
6 Fazilet asszony és lányai 2022.06.29 Szerda 15:38:00 2,5 123,640 14,9
7 A szerelem aromája 2022.06.27 Hétfő 14.30:00 1,9 92,215 11,9
8 Holiday 2022.07.03 Vasárnap 21:25:00 1,9 90,409 6,1
9 A múmia - sárkánycsászár sírja 2022.07.03 Vasárnap 18:56:00 1,8 89,837 5,3
10 Csábítunk és védünk 2022.07.02 Szombat 19:54:00 1,7 83,820 5,6

 Vizsgált időszak: 2022. június 27 - 2022. július 03. Célcsoport: A18-59 Live+ As Live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 32. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 32. hét A TV2 31. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 31. hét A TV2 30. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 30. hét A TV2 29. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 29. hét A TV2 28. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 28. hét A TV2 27. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 27. hét A TV2 26. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 26. hét A TV2 25. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 25. hét A TV2 24. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 24. hét A TV2 23. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 23. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS