Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 27. heti nézettségi toplistája

2022. július 11.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Tények 2022.07.04 Hétfő 18:00:00 5,3 259,573 21,2
2 Tények Plusz 2022.07.04 Hétfő 18:44:00 4,6 226,871 17,0
3 Pénzt vagy éveket! 2022.07.04 Hétfő 19:46:00 3,9 190,270 12,1
4 Doktor szöszi 2022.07.10 Vasárnap 18:55:00 3,0 147,614 8,3
5 Remények földje 2022.07.06 Szerda 16:47:00 2,6 128,815 13,6
6 Ninja Warrior Hungary 2022.07.04 Hétfő 21:09:00 2,6 126,501 7,4
7 Fazilet asszony és lányai 2022.07.06 Szerda 15:40:00 2,2 105,633 12,6
8 Derült égből apu 2022.07.09 Szombat 19:55:00 2,2 105,109 6,8
9 Lánytesók 2022.07.10 Vasárnap 21:00:00 2,1 101,482 6,0
10 A bank 2022.07.04 Hétfő 22:31:00 1,9 94,971 7,5

  Vizsgált időszak: 2022. július 04 - 2022. július 10. Célcsoport: A18-59 Live+ As Live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 37. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 37. hét A TV2 36. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 36. hét A TV2 35. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 35. hét A TV2 34. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 34. hét A TV2 33. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 33. hét A TV2 32. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 32. hét A TV2 31. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 31. hét A TV2 30. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 30. hét A TV2 29. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 29. hét A TV2 28. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 28. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS