Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 28. heti nézettségi toplistája

2022. július 18.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Tények 2022.07.12 Kedd 18:00:00 4,8 233,942 20,3
2 Tények Plusz 2022.07.12 Kedd 18:45:00 4,0 196,648 15,1
3 Pénzt vagy éveket! 2022.07.12 Kedd 19:47:00 3,6 173,767 10,2
4 Doktor szöszi 2. 2022.07.17 Vasárnap 18:53:00 2,9 142,283 9,0
5 Remények földje 2022.07.13 Szerda 16:48:00 2,8 134,384 14,1
6 Mi kell a férfinak? 2022.07.17 Vasárnap 21:00:00 2,3 113,767 6,7
7 Fazilet asszony és lányai 2022.07.15 Péntek 15:43:00 2,2 108,557 14,4
8 Ninja Warrior Hungary 2022.07.12 Kedd 21:07:00 2,2 106,825 5,9
9 Ragadozó városok 2022.07.16 Szombat 19:54:00 1,7 84,903 5,8
10 A szerelem aromája 2022.07.12 Kedd 14.35:00 1,6 79,869 11,4

 Vizsgált időszak: 2022. július 11 - 2022. július 17. Célcsoport: A18-59 Live+ As Live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 37. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 37. hét A TV2 36. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 36. hét A TV2 35. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 35. hét A TV2 34. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 34. hét A TV2 33. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 33. hét A TV2 32. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 32. hét A TV2 31. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 31. hét A TV2 30. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 30. hét A TV2 29. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 29. hét A TV2 28. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 28. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS