Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 31. heti nézettségi toplistája

2022. augusztus 08.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Tények 2022.08.07 Vasárnap 18:00:00 5,0 246,232 18,1
2 Tények Plusz 2022.08.01 Hétfő 18:45:00 4,7 227,854 18,2
3 Pénzt vagy éveket! 2022.08.01 Kedd 19:46:00 3,7 182,470 12,3
4 Holnapután 2022.08.07 Vasárnap 18:54:00 3,5 172,416 10,3
5 Remények földje 2022.08.01 Hétfő 16:45:00 2,5 120,466 13,4
6 Fazilet asszony és lányai 2022.08.03 Szerda 15:41:00 2,5 120,255 15,8
7 Titanic 2022.08.06 Szombat 19:55:00 2,4 115,784 8,5
8 Rejtélyek az alpokban 2022.08.02 Kedd 21:06:00 1,9 92,981 5,5
9 Herkules 2022.08.07 Vasárnap 21:46:00 1,8 86,152 6,2
10 A szerelem aromája 2022.08.03 Szerda 14:35:00 1,7 80,911 12,8

Vizsgált időszak: 2022. augusztus 01 - 2022. augusztus 07. Célcsoport: A18-59 Live+ As Live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 37. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 37. hét A TV2 36. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 36. hét A TV2 35. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 35. hét A TV2 34. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 34. hét A TV2 33. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 33. hét A TV2 32. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 32. hét A TV2 31. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 31. hét A TV2 30. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 30. hét A TV2 29. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 29. hét A TV2 28. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 28. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS