Rólunk SAJTÓSZOBA CSAPATUNK Képernyős arcaink HIRDETÉSI LEHETŐSÉGEK HASZNOS INFORMÁCIÓK AJÁNLATKÉRÉS
A TV2 32. heti nézettségi toplistája

2022. augusztus 15.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Tények 2022.08.09 Kedd 17:59:00 5,3 258,256 22,5
2 Tények Plusz 2022.08.11 Csütörtök 18:45:00 4,3 210,040 17,4
3 Város vs Vidék 2022.08.09 Kedd 19:46:00 4,0 195,429 11,8
4 Remények földje 2022.08.11 Csütörtök 16:43:00 2,9 141,445 16,9
5 Napsütötte Toszkána 2022.08.13 Szombat 19:56:00 2,7 131,574 8,5
6 Én és a hercegem 2022.08.14 Vasárnap 18:55:00 2,5 123,109 15,6
7 Fazilet asszony és lányai 2022.08.10 Szerda 15:40:00 2,5 123,109 15,6
8 Rejtélyek az Alpokban 2022.08.08 Hétfő 21:14:00 2,2 105,927 6,2
9 Baywatch 2022.08.14 Vasárnap 21:26:00 2,2 105,638 7,2
10 Korhatáros szerelem 2022.08.08 Hétfő 22:24:00 1,5 71,904 5,7

 Vizsgált időszak: 2022. augusztus 08 - 2022. augusztus 14. Célcsoport: A18-59 Live+ As Live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.

 

Hasznos információk
Általános szerződési feltételek Nézettség
A TV2 37. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 37. hét A TV2 36. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 36. hét A TV2 35. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 35. hét A TV2 34. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 34. hét A TV2 33. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 33. hét A TV2 32. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 32. hét A TV2 31. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 31. hét A TV2 30. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 30. hét A TV2 29. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 29. hét A TV2 28. heti nézettségi toplistája Csatornasorrend - 28. hét
Adatkezelési szabályzat » AJÁNLATKÉRÉS





© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    Felhasználói szabályzat    |    Kereskedelmi információk
Powered by Neoport Core CMS