A TV2 minden kiemelt célcsoportban legyőzte az RTL Klubot Az idei év első öt hónapjának összesített adatai szerint is piacvezetővé vált a TV2, májusban a főműsoridőt és az egész napot tekintve sem tudta egyetlen csatorna sem legyőzni – Bebetonozódni látszik a TV2 piacvezető szerepe.
Sokkal többen nézik a tévés reklámokat Több tévénéző, jóval hosszabb képernyő előtt töltött idő, 10 százalékkal nagyobb elérésű reklámszpotok, minden más médiatípusnál jobb költséghatékonyság: rég volt ilyen kedvező együttállás a televíziós hirdetési piacon, ami most részben a koronavírus-járvány kapcsán kialakult helyzetnek is köszönhető. Azok a hirdetők, akik a gazdasági kihívások ellenére kihasználják ezt a mostani periódust, nagyot nyerhetnek, és széles tömegeket elérve elhúzhatnak a versenytársaik mellett.
Mindhárom kiemelt célcsoportban, minden nap nyert a TV2, továbbra is tarol az Exatlon Hungary A 21. műsorhét is – az elmúlt hetekhez hasonlóan – a TV2 sikereitől volt hangos: a csatorna hétből hét napot nyert az egész napra vonatkozó közönségarányokat tekintve, mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), a főműsoridőt vizsgálva pedig hétből hatszor aratott győzelmet, óriási különbséggel. Ráadásul az év eddig eltelt időszakát nézve immáron mindhárom kiemelt célcsoportban piacvezetővé vált a TV2 a teljes napra vonatkozó közönségarány tekintetében. A fináléjához közeledő Exatlon mind az öt epizódja bekerült az elmúlt heti top 10 műsor közé a 18-49 és a 18-59 évesek körében. A TV2 vasárnap esti mozikínálata ismét meggyőzte a nagyérdeműt, hiszen mind a Jurassic World, mind a Lucy című film jelentős fölénnyel nyerte a vasárnapi nézettségi versenyt a konkurens csatorna karantén műsoraival szemben. A TV2 infotainment műsorainak népszerűsége is töretlen − a Mokka, a Mokkacino és a Tények Plusz is csont nélkül megnyerte saját idősávját a 21. hét során.
Jön A FARM VIP! Elzárt birtokra költözteti a hírességeket a TV2.
Világsikerű formátummal készül a TV2 Dancing with the Stars címen ősszel egy vadonatúj formátummal jelentkezik a TV2. A BBC Studio világsikerű táncos műsorában népszerű hírességek, profi táncpartnereik segítségével sajátítják el számtalan ismert táncstílus mozdulatait, a latin koreográfiáktól a klasszikus keringőig, hogy lenyűgözzék a zsűrit, valamint a stúdió közönségét és a tévénézőket. A közel 15 éve sikerrel futó műsor amerikai szériájában többek között olyan hírességek is felszántották már a táncparkettet, mint Kim Kardashian, Jerry Springer, Pamela Anderson, Nick Carter vagy Kelly Osbourne.
Barta Sylvia kedden visszatér a képernyőre Barta Sylvia, a TV2 időjósa hosszú, otthon töltött hetek után teljesen kigyógyult a koronavírusból. Az orvosok engedélyével fokozatosan visszaállhat dolgozni, visszakapta régi életét, amitől rendkívül boldog.
Eredményes pénzügyi évet zárt a TV2 Csoport 41,2 milliárd forintos árbevétellel és 1,8 milliárd forint adózás előtti eredménnyel zárta 2019-es pénzügyi évét a TV2 Média Csoport Zrt. – áll a társaság tegnap elfogadott beszámolójában. Mind az árbevétel, mind az eredmény jelentősen nőtt az előző évhez képest.
Múlt héten is minden nap a TV2-t nézték a legtöbben Egyre nagyobb különbséggel veri a piacvezető TV2 Csoport az RTL Magyarországot – Minden este győzött az Exatlon Hungary.
« előző oldal | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | következő oldal »



© 2020 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS


Hiba! A kért oldal nem található a szerveren.