A TV2 Csoport átállt „járványüzemmódra”

A dolgozók és a partnerek egészsége érdekében számos biztonsági intézkedést hozott a TV2 Csoport, miközben a tévétársaság naprakész információkkal és a közvélemény folyamatos és széles körű tájékoztatásával támogatja a koronavírus elleni küzdelmet. Utóbbi már csak azért is kiemelten fontos, mert a járványhelyzet és a bevezetett kormányzati intézkedések következtében egyre többet tévéznek a magyarok.

Vadonatúj doku-reality a TV2-n A TV2 #maradjotthon címmel új, napi, főműsoridőben jelentkező sorozatot indít áprilisban!
Az Exatlon Hungary dominikai stábjának közleménye Az Exatlon Hungary forgatási munkálatai a kezdetektől fogva egy hermetikusan lezárt, fegyveres őrökkel védett területen zajlanak a Dominikai Köztársaságban.
Felvételről adja a TV2 vasárnap este a szuperprodukcióját A Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada showműsor vasárnap a TV2-n, a vírushelyzet miatt ezúttal felvételről kerül adásba.
Nemzetközi összecsapással fokozza az izgalmakat az Exatlon Hungary

 Közeleg az Exatlon Hungary egyik legizgalmasabb pillanata, hiszen több hétnyi küzdelem után, a második évadban először, március 9-én a magyar válogatott a mexikói csapat legjobbjaival mérheti össze erejét. A Kívikók és a Bajnokok legjobbjai, erejüket egyesítve képviselhetik hazánkat a világ legjobb exatlonistáival szemben egy nem mindennapi estén, ahol végre revansot vehetnek a tavalyi megmérettetést követően.

Győzelemmel zárta a februárt a TV2 Csoport

Az évindító sikereket követően februárban is tarolt a TV2 Csoport. Az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban élen jár, de a két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfoliójának versenyében is erősebbnek bizonyult, mint versenytársa, az RTL Magyarország. Az Exatlon Hungary nem csupán nyerte saját idősávját, de növelte is fölényét a 18-49 évesek célcsoportjában. A TV2 vadonatúj showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada szintén sorozatosan nyerte saját idősávját februári adásaival mindhárom fő célcsoportban, míg a Mintaapák az eddigi legmagasabb közönségarányt elért epizódokat tudhatja magáénak az év második hónapjában. A Mokka és a Mokkacino is mindent vitt saját idősávjában, a Jocky TV és a Moziverzum pedig egyéves fennállását ünnepelte február 17-én.

Kimagasló eredményekkel kezdte a márciust a TV2 Csoport Március elsején, vasárnap a TV2 Csoport mindhárom fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) kiemelkedően magas közönségarányt ért el, s ezzel jelentős különbséggel nyerte a versenyt ezekben a célcsoportokban, az egész napra vonatkozóan. A Spíler2 TV pedig rekordot döntött az El Clásicóval.
Spíler Extra a Telenornál

A Telenor és a TV2 Média Csoport megállapodásának köszönhetően február 25-től mobiloperátorként az elsők között kínálja a Telenor a sporttartalmak széles választékát nyújtó Spíler Extrát.

« előző oldal | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | következő oldal »



© 2020 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS


Hiba! A kért oldal nem található a szerveren.