HÍREK   I   ÉRTÉKESÍTÉSI MEGOLDÁSOK   I   NÉZETTSÉG   I   ÁSZF   I   KAPCSOLAT   I   SAJTÓSZOBA

AFP – Advertiser Funded Programs

A TV2 csoport saját gyártásban készülő műsorai mellett egyre több teret kapnak a csatorna palettáján az ún. szponzorfinanszírozott műsorok (AFP-k).

Ezen műsorok elsődleges ismérve, hogy megvalósulásukhoz a műsor producere teremti elő a szükséges teljes anyagi hátteret olyan hirdetői költésekből, melyek erősítik a TV2 csoport üzleti érdekeit.

Az AFP műsorok sajátosságai

  • Változatos témák, tematikus tartalmak (gasztronómia, egészség, életmód, stílus, sport, stb.
  • Általában magazinműsorok, szórakoztató tartalmak
  • A műsor megvalósulását erősen befolyásolja a hirdetői kereslet, igény
  • A műsor tematikája jellemzően meghatározza a hirdetői kört
  • Általában a hétvégi műsorkínálatot erősítik
  • A műsorvezetők sok esetben a téma szakértői, gyakran producerei is a tartalmaknak

Az AFP műsorok szponzorációjának előnyei

  • Az AFP műsorok a tematikus műsorkínálattal célzottan és költséghatékonyan érik el a kívánt célcsoportokat
  • A gyártó cég képviselői, értékesítő kollégái jelen vannak a tartalom megszületésénél, kialakításánál, így a KKV szektor irányába gyorsabban tudnak megmozdulni, illetve a piac is könnyebben tudja lereagálni a felkínált lehetőségeket
  • Tematikus tartalmak, edukációs rovatok – egyedülálló kommunikációs lehetőség
  • A megjelenés – a műsor és a szponzor tematikus kapcsolódása miatt – természetesen ágyazódik be a műsorba, ezért hiteles, referencia értékű megjelenést biztosít a hirdetőnek
  • Erőteljes jelenlét a hirdető számára; érzelmi kötődés kialakulása a nézőben az adott hirdetővel szemben
  • Akár egy egész műsor-sorozat építhető egyetlen hirdető köré
  • Kedvező cross-promóciós lehetőségek (TV műsor – online – nyomtatott sajtó – könyv)

 

AFP - Műsoraink

 

Címkék: megjelenési lehetőségek

2014. szeptember 17. 11:49



© 2017 TV2 Zrt.
POWERED BY NEOPORT CORE CMS