HÍREK   I   ÉRTÉKESÍTÉSI MEGOLDÁSOK   I   NÉZETTSÉG   I   ÁSZF   I   KAPCSOLAT   I   SAJTÓSZOBA

TV Shop

Direkt televíziós vásárlási ajánlat olyan termékekre, amelyeket kizárólag távollévők közötti kapcsolatteremtés útján lehetséges megrendelni. Ebben a konstrukcióban lehetőség van adásidőt vásárolni - televíziós vásárlási műsorablak és/vagy televíziós vásárlás formájában - minden olyan termékre, amely beleillik a közvetlen ajánlat kategóriájába.

A televíziós vásárlás (2 perces szpot) és a televíziós vásárlási műsorablak (min. 15 perc, nem reklámidőben, hanem műsoridőben sugárzott) kereskedelmi közlemény

A televíziós vásárlás abban különbözik az egyéb reklámoktól, hogy közvetlen ajánlatot tartalmaz, egyébként mindenben osztozik a reklámmal, és a törvény csak ebben a vonatkozásban tesz különbséget a reklám és a televíziós vásárlás között.

Televíziós vásárlási műsorablak: olyan televíziós vásárlás, amelynek megszakítás nélküli időtartama legalább tizenöt perc.

A televíziós műsorablaknál – amelynél törvényi feltétel, hogy egybefüggően minimum 15 perc hosszúságú kell, hogy legyen – ha az több termék tekintetében tartalmaz közvetlen ajánlatot, akkor szükséges, hogy legyen ezek között egy vagy több dramaturgiailag egységet képező elem

Címkék: megjelenési lehetőségek

2014. szeptember 9. 11:36



© 2017 TV2 Zrt.
POWERED BY NEOPORT CORE CMS