A sikeres promóció

Szabó Béla, a Vodafone márkaigazgatója és Vihari Balázs, a Renault Hungária marketing- és digitális kommunikáció menedzsere a sikeres promóciós kampányokról meséltek a Mokka stúdiójában.

A Vodafone legfrissebb promóciós kampánya a Red Pass volt, amely a repülőtéren soronkívüliséget biztosít a Vodafone Red szolgáltatás csomagot használóknak – így nem kell sorba állniuk a „Redeseknek”. A kampányok eredményességének mérésére nagyon sok tényezőt figyelembe kell venni, az elsődleges, hogy mennyien veszik igénybe a promóció nyújtotta előnyöket, mennyien látják a kampányt, és hogyan hat mindez a különféle „márkamutatókra”. Hazánk egyik legnagyobb ingyenes rendezvénye a Renault WSR, ami nem más, mint egy autósport szövetség által minősített nemzetközi márka-kupasorozat. A rendezvény fő célja a Renault 114 éves sporttörténelemének a cégimidzsbe integrálása, valamint a sporteredményeken túl az utcai autók népszerűsítése. Egy márka életébe a promóció nagyon sok mindent hozhat, az elsődleges célja ennek az eszköznek mindig az, hogy az emberek beszéljenek az aktuális termékről, és hogy tudatosítsa a fogyasztókban, hogy az adott termék vagy szolgáltatás miért jó, milyen előnyöket hoz az életükbe.
 

Reklámtorta – a szakma krémjével, minden hétfőn 09:00-tól a TV2-n!


Kövesse a Reklámtortát a Facebookon is: https://www.facebook.com/Reklamtorta!

Kérdéseit, észrevételeit várjuk a reklamtorta@tv2.hu címre.

Korábbi adásainkat a http://tv2.hu/musoraink/reklamtorta oldalon nézheti meg.




© 2019 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS