Innovatív marketing

Az innovatív marketing lényege, hogy az embereket újszerű módon, a korábbiakhoz képest más kommunikációval szólítsuk meg.

A Reklámtorta vendégei a témában Andok Ágnes, a Coca-Cola márkáért felelős kommunikációs vezetője, valamint dr. Nagy Bálint, az IBS marketing tanszékének vezetője voltak.

A téma pedig az idén hazánkban is példátlan népszerűséggel futó, az üvegeket névvel ellátó kampány volt. Ágnes elmondta, hogy a világ folyamatosan változik, méghozzá igen gyorsan ezért a cégeknek állandóan valami újat kell alkotniuk, amivel kitűnhetnek az állandó, és egyre nagyobb „reklámzajból”, ezt pedig a legkönnyebben és legszemélyesebben ezzel a módszerrel tudták elérni. Mint monda, a legnépszerűbb 150 nevet random módon tették fel a csomagolásra – a kampány sikerességével kapcsolatban nem volt kétség, mert tavaly már sikerrel futott az akció Ausztráliában, és ez alapján joggal feltételezték a módszer hazai sikerét is. A kockázat abban volt, hogy a módosítás a cég identitás-elemét érintette, így a terméknév került le az egyik oldalról és ennek a helyére került a keresztnév, ami viszont az eddig érinthetetlen marketing szabályt írta felül, hogy egy cég-márka identitás elemeihez hozzányúlni nem szabad. Ehhez azonban egy rendkívül erős brand kell, ráadásul ez csak egy ideiglenes kampány.
 

Reklámtorta – a szakma krémjével, minden hétfőn 09:00-tól a TV2-n!


Kövesse a Reklámtortát a Facebookon is: https://www.facebook.com/Reklamtorta!

Kérdéseit, észrevételeit várjuk a reklamtorta@tv2.hu címre.

Korábbi adásainkat a http://tv2.hu/musoraink/reklamtorta oldalon nézheti meg.
 




© 2019 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS