Megnőtt az internetes kampányolás szerepe

Interaktív marketing: a platformok lassan összeolvadnak...

Az interaktív marketing a minden platformon történő kampányolást jelenti. Fontos a fogyasztóval való kapcsolattartás és az állandó visszajelzés - állítja Soós Gergely, a Neo Interactive alapító tulajdonosa.

Kiderült, hogy az internetes kampányolás szerepe sokat nőtt az utóbbi időben, jól példázza ezt Obama előző választási kampánya, ami nagy részben az internetre épült. Ugyanis itt ki tudták használni azt az előnyt, hogy szűkebb csoportoknak különböző üzeneteket küldenek. Magyarországon a Vatera Vera internetes kampány volt hasonlóan sikeres. Soós Gergely azt is elmondta, hogy a platformok összeolvadnak lassacskán, mivel egyáltalán nem meglepő, hogy valaki a tévét, az internetet, és a telefonját is használja egyszerre.
 

Reklámtorta – a szakma krémjével, minden hétfőn 09:00-tól a TV2-n!


Kövesse a Reklámtortát a Facebookon is: https://www.facebook.com/Reklamtorta!

Kérdéseit, észrevételeit várjuk a reklamtorta@tv2.hu címre.

Korábbi adásainkat a http://tv2.hu/musoraink/reklamtorta oldalon nézheti meg.
 




© 2019 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS