A reklám gazdasági hatásai

A Mokka stúdiójában Sere Péter, a PwC Magyarország igazgatója és Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke válaszolt a kérdésekre.

- Hogyan mozgatja a hazai reklám és a reklámipar a magyar gazdaságot?
- Hogyan növelheti a reklám a fogyasztói bizalmat?
- Akár alacsonyabb árakat is eredményezhet a reklám?
- Hogyan segíti a reklám a magyar termékeket, szolgáltatásokat?
- Milyen pozitív társadalmi hatásai vannak a reklámnak?
 

Reklámtorta – a szakma krémjével, minden hétfőn 09:00-tól a TV2-n!


Kövesse a Reklámtortát a Facebookon is: https://www.facebook.com/Reklamtorta!

Kérdéseit, észrevételeit várjuk a reklamtorta@tv2.hu címre.

Korábbi adásainkat a http://tv2.hu/musoraink/reklamtorta oldalon nézheti meg.
 




© 2019 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS