Szektorok pozitív kilátással: autós szektor

A Mercedes-Benz Hungária marketing és PR vezetője szerint már látszik a fény az alagút végén.

Tavaly 28 százalékos növekedést tapasztalt a prémiumautókat gyártó vállalat. Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária marketing és PR vezetője szerint ez a portfóliónövekedésnek köszönhető, 5 új osztályt vezet be a cég, melyek közül kettőt (B, CLE) a kecskeméti üzemben gyártanak. Ezek az új osztályok nemcsak prémiumtípusok, a cég nyitott a fiatalabb közönség felé is. Sztipichné elmondta, a vállalat kommunikációja még nem érte el a válság előtti szintet, de itt is látható a fejlődés. Mivel vásárlóinak háromnegyede céges ügyfél, a marketingben is őket célozzák meg elsősorban, de promóciós kampányaikban egyre inkább megszólítják a fiatalabb, egyéni vásárlókat is. Emiatt a hagyományos hirdetési formák (televízió, rádió, nyomtatott megjelenések) mellett a digitális média és fiatalok által nagy érdeklődésre számot tartó események (pl. fesztiválok) is megjelennek a cég kampányaiban.


Reklámtorta – a szakma krémjével, minden hétfőn 09:00-tól a TV2-n!

Kövesse a Reklámtortát a Facebookon is: https://www.facebook.com/Reklamtorta!

Kérdéseit, észrevételeit várjuk a reklamtorta@tv2.hu címre.




© 2020 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS