Nonprofit vállalkozások kampánystratégiája

Kebiche Nabila, a Greenpeace adományszervezési vezetője és Molnár Attila, a Bátor Tábor ügyvezetője a nonprofit civil szervezetek kampánystratégiáiról beszélt.

A Greenpeace idei kampányának fő témája a méhpusztulás megakadályozása, mely az egész világot érinti, hiszen minden harmadik falatot a méheknek köszönhetünk az adományszervezési vezető szerint. A Bátor Tábor működési költségeire, és ismeretségük további növelésére fordítja majd az adó 1 %-okból befolyó összeget, hiszen így mindenki láthatja, hogy dacára az elmúlt időszak botrányainak, vannak becsületesen és átláthatóan működő civil szervezetek is. Az adó 1 %-ának gyűjtési ideje két periódusra oszlik, február végéig a vállalkozók, május 21-ig pedig a magánszemélyek felajánlásait gyűjtik a szervezetek, kampányukban pedig nagy szerepet kap önkéntesi bázisuk, a közösségi média, illetve kedvezményes médiamegjelenési-lehetőségek, mint a Mokka, vagy a Google civil szervezetek számára elérhető ingyenes hirdetési programja. Úgy tapasztalják, a legtöbben érzelmi alapon döntik el, kinek adják az 1 %-ot, így az állatvédelemmel és gyermekgyógyítással foglalkozó szervezetek előnyben vannak a többihez képest. Azt fontosnak tartják, hogy ne szánalomkeltő hatása legyen reklámjaiknak, a Bátor Tábor így a vidám, pozitív, megerősítő hozzáállását, a Greenpeace pedig a környezettudatosságot emeli ki célközönségük számára.

Reklámtorta – a szakma krémjével, minden hétfőn 9:00-tól a TV2-n!

 Kövesse a Reklámtortát a Facebookon is: https://www.facebook.com/Reklamtorta!

Kérdéseit, észrevételeit várjuk a reklamtorta@tv2.hu címre.




© 2020 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS