A reklámokkal kapcsolatos fogyasztói attitűd

A fogyasztó egy nagyon fontos tényező, ugyanis döntései ténylegesen befolyásolják a gazdasági folyamatokat.

A Reklámtorta rovat minden hétfő reggel 9-kor médiával és marketinggel kapcsolatos témákat jár körül. Török Diána, a Médiapiac főszerkesztője és Dr. Balogh Virág, a Magyar Reklámszövetség főtitkára a reklámokkal kapcsolatos fogyasztói attitűdről beszélt. Mint elmondták, van, aki tényleg utálja a reklámokat, ám ez az "utálat" messze nem ilyen egységes és egyértelmű. A kutatásból kiderült, hogy van egy általános attitűd a reklámokkal kapcsolatban, ami valóban nem a legpozitívabb, ám amikor egy konkrét reklámról van szó, a fogyasztó jóval elfogadóbb és be is látja akár a hasznát is. A reklám is tartalom, és a fogyasztók inkább azokat nem szeretik, melyek számukra kevésbé szórakoztatók, vagy nem elég informatívak.
Török Diána elmondta, egy tavalyi adat szerint minden 10 Ft, amit a reklámozásra költ egy cég, 47 forintot termel vissza. Ez egy nagyon erős eredmény és azt jelenti, hogy a kommunikációs iparág ténylegesen hozzá tud járulni a nemzetgazdaság teljesítményéhez. Emellett reklámok nélkül sok internetes portál, kereskedelmi rádió vagy tévéadó sem tudna működni.


Reklámtorta – a szakma krémjével, minden hétfőn 9:00-tól a TV2-n!

Kövesse a Reklámtortát a Facebookon is: https://www.facebook.com/Reklamtorta!

Kérdéseit, észrevételeit várjuk a reklamtorta@tv2.hu címre.




© 2020 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS