Az időeltolásos tévénézés mérése

Az új módszerrel könnyebb tárolni és visszanézni a műsorokat.

A Mokka állandó, médiával és marketinggel foglalkozó rovatában, a Reklámtortában az időeltolásos tévénézésről és elterjedéséről esett szó. A témában a Mokka vendégei Vörös Csilla, a Nielsen közönségmérés ügyvezető igazgatója és Potecz Zoltán, a TV2 értékesítés-támogatási vezetője voltak. Vörös Csilla elmondta, hogy léteznek olyan eszközök a háztartásban, amiknek a segítségével meg tudják állítani az élő műsort, és később vissza tudják nézni. A Nielsen közönségmérés ügyvezető igazgatója elmondta, hogy ez nem egy új jelenség, már a videórögzítő is lehetővé tette ezt. Az új módszerrel könnyebb tárolni és visszanézni is a műsorokat. Vörös Csilla kifejtette, hogy Magyarországon a teljes tévénézési időnek az egy százalékát teszi ki, a fiatalabb korosztály körében ez akár 1,5 vagy 1,6 százalék is lehet. Potecz Zoltán elmondta, hogy kérdéses, hogy egységesen vegyék-e figyelembe az időeltolásos tévézést. Felvetődik az is, hogy a hirdetők hány napot tudnak várni, hiszen így akár egy héttel később is módosulhat az eredmény. Vörös Csilla elmondása szerint a tévhitekkel ellentétben a reklámokat nézik, csak kisebb mértékben.

Reklámtorta – a szakma krémjével, minden hétfőn 9:00-tól a TV2-n!

 Kövesse a Reklámtortát a Facebookon is: https://www.facebook.com/Reklamtorta!

Kérdéseit, észrevételeit várjuk a reklamtorta@tv2.hu címre.




© 2020 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS