HÍREK   I   ÉRTÉKESÍTÉS   I   NÉZETTSÉG   I   ÁSZF   I   KAPCSOLAT   I   SAJTÓSZOBA
A reklám gazdasági hatásai A Mokka stúdiójában Sere Péter, a PwC Magyarország igazgatója és Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke válaszolt a kérdésekre.
Megnőtt az internetes kampányolás szerepe Interaktív marketing: a platformok lassan összeolvadnak...
Süss fel nap! - A jövőt építi a TV2 programja A TV2 CSR programot indít a hétköznapi hősökért.
Vállalati közösségi hálózatok Az adás vendégei Ferencz Gyula, a Microsoft Magyarország nagyvállalati üzletágának igazgatója és Virág Éva, az Aon Hewitt üzletfejlesztési igazgatója voltak.
Cannes Lions kiállítás 2013 A Reklámtorta vendégei Jedlicska Márton, a Kirowski Isobar kreatív igazgatója és Aczél László, a MAKSZ elnöke voltak.
Innovatív marketing Az innovatív marketing lényege, hogy az embereket újszerű módon, a korábbiakhoz képest más kommunikációval szólítsuk meg.
Kis ügynökségek kilábalása a válságból A Reklámtorta legújabb részében a téma a kis ügynökségek helyzetének változása a megváltozott piaci helyzetben.
A sikeres promóció Szabó Béla, a Vodafone márkaigazgatója és Vihari Balázs, a Renault Hungária marketing- és digitális kommunikáció menedzsere a sikeres promóciós kampányokról meséltek a Mokka stúdiójában.
« előző oldal | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | következő oldal »


© 2017 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS