A legfrissebb televíziózási trendek Vörös Csilla, a Nielsen Közönségmérés Kft. ügyvezető igazgatója a legfrissebb televízió-fogyasztási trendekről beszélt.
A vírusmarketing hosszú távú célokat szolgál Napjaink egyik legtöbbet emlegetett marketing kommunikációs eszköze a vírusmarketing, amelyről a Mokka stúdiójában Zelenák Katalin, az Unilever Dove márka managere és Nagy Dezső, az Artificial Group stratégiai igazgatója meséltek.
Hazánkban is terjed a közösségi alkotás A crowdsourcing módszerével terek és korlátok léphetők át. Olyanok találkozási platformja, akik hétköznapi életük során sosem érintkeztek volna.
Az online női tartalmak A Reklámtorában az online női tartalmak piacáról volt szó, ennek kapcsán Molnár Zsuzsa, a Sanoma Media portfolió-igazgatója és Zalai Ágnes, a NoSalty vezérigazgatója voltak a vendégek.
Kreativitásukkal arattak a magyarok Cannes-ban A Reklámtorta témája a nemrég lezajlott Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál volt, valamint az ott született magyar sikerek.
Reklám- vagy tévéadó? Reklámtorta (VIDEÓ)
Modern fogyasztók Reklámtorta (VIDEÓ)
A tévé nem halt meg, sőt! Reklámtorta (VIDEÓ)
« előző oldal | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | következő oldal »



© 2019 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS