HÍREK   I   ÉRTÉKESÍTÉSI MEGOLDÁSOK   I   NÉZETTSÉG   I   ÁSZF   I   KAPCSOLAT   I   SAJTÓSZOBA
Az online videók és a közösségi marketing Szabó Ákos, a Thinkdigital Hungary ügyvezető igazgatója és Szabó Gergő, a Special Effects Media vezetője a közösségi marketingről, a Youtube és a Facebook hirdetési stratégiáiról beszéltek.

Reklámtorta: Yvonne Dederick a legbefolyásosabb médiaszemélyiségek között A TV2 Csoport vezérigazgató-helyettese a lista 25. helyére került, ahol a legbefolyásosabb médiaipari személyiségeket rangsorolták.

Aktív fogyasztók 50 fölött Az Ipsos kutatásvezetője elmondta, le kell számolni azokkal a prekoncepciókkal, amikkel eddig az 50 – 59 év köztieket kezelte a reklámszakma.

Az időeltolásos tévénézés mérése Az új módszerrel könnyebb tárolni és visszanézni a műsorokat.

A reklámokkal kapcsolatos fogyasztói attitűd A fogyasztó egy nagyon fontos tényező, ugyanis döntései ténylegesen befolyásolják a gazdasági folyamatokat.

Szektorok pozitív kilátással: az építőipari szektor A Mokka állandó rovatában, a Reklámtortában a hazai építőipari szektorról és annak kilátásról esett szó.

Nonprofit vállalkozások kampánystratégiája Kebiche Nabila, a Greenpeace adományszervezési vezetője és Molnár Attila, a Bátor Tábor ügyvezetője a nonprofit civil szervezetek kampánystratégiáiról beszélt.

Szektorok pozitív kilátással: autós szektor A Mercedes-Benz Hungária marketing és PR vezetője szerint már látszik a fény az alagút végén.

« előző oldal | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | következő oldal »


© 2017 TV2 Zrt.
POWERED BY NEOPORT CORE CMS