HÍREK   I   ÉRTÉKESÍTÉSI MEGOLDÁSOK   I   NÉZETTSÉG   I   ÁSZF   I   KAPCSOLAT   I   SAJTÓSZOBA
A lefedettség és a csatornakínálat szerepe A SuperTV2 március 9-ig kódolatlanul elérhető a MinDig TV előfizetőinek.

A 2013-as televíziós reklámpiac felmérése A 2013-as év televíziós reklámpiacát vizsgáló felmérés eredményeit vitatták meg a Reklámtorta adásában.

Aukciós portálok helyzete 2014-ben Hatalmas népszerűségnek örvendenek az aukciós portálok és az apróhirdetési oldalak.

Hagyományos VS alternatív nézettségmérés Kiderül, hogy mi a különbség a hagyományos és a set top boxon alapuló nézettségmérés közt?

Reklámtorta: Miért fontos a műsorkörnyezet? Molnár Anita, az IBUSZ kommunikációs vezetője és Babocsay Ádám, a Millward Brown kvalitatív kutatási igazgatója mondta el tapasztalatait a Mokkában.

Világszínvonalú a magyar reklámspot-gyártás Milyen sajátosságai vannak a magyar reklámoknak?

Magyarnak magyar terméket Hazai termékek, márkák piaci vonzereje.

A performance marketing előnyei A Reklámtortában a performance marketing kapcsán Czagler Zsuzsa, a Havas Media ügyvezető igazgatója, Takács Borbála, a Havas Media digitális stratégiai ...

« előző oldal | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | következő oldal »


© 2017 TV2 Zrt.
POWERED BY NEOPORT CORE CMS