Növekedést vár a TV2 és az RTL Klub is Vidus Gabriella, az RTL Klub kereskedelmi igazgatója és Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója volt a Mokka vendége.
A gyermekek médiatudatossága Rövidesen kötelező lehet az internetes gyermekvédelmi szűrőprogramok használata.
Az egyszerű reklám már nem elég? Élményt kell adni a termékkel, mert olyan széles a kínálat, hogy egy egyszerű reklám már nem elég.
A TV2 korszakváltó döntése A célcsoport kiszélesítésével 1,4 millióval több ember érhető el.
Mi a vásárlói döntés oka? Kiss Viktória, a Geometry Global vezető tanácsadója elmondta: a vásárlói döntések ismérve, hogy nem csak racionális alapon működnek.
A 18-59-es korcsoport lesz a TV2 kereskedelmi célcsoportja 2014-től Az egész hazai televíziós piacot érintő bejelentést tett Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója a Reklámtortában.
A digitális reklámozás fejlődése A digitális marketing és média már a második helyet foglalja el népszerűségben.
Mérések a városi médiumok sikeressége érdekében A városi szintű médiafogyasztás mérése és a kampányok optimalizálása.
« előző oldal | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | következő oldal »


© 2017 TV2 Zrt.    |    Adatkezelési szabályzat    |    Impresszum

POWERED BY NEOPORT CORE CMS