Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


650 000 forint gyűlt össze a jótékonysági árverésen.
A magyarországi piacvezető cég a harmadik legnagyobb szlovén tévétársaságot, a Planet TV-t vásárolta meg.
A TV2 Csoport pedig továbbra is a legnézettebb csatornacsalád – Bebetonozódott a TV2 piacvezető szerepe
Legyen szó a legújabb egészségtrendekről, mesés házalakításokról, vagy éppen a legszebb álomotthonokról, a FEM3 nyáron is izgalmas tartalmakkal garantálja a kikapcsolódást. Július 4-től országos tévépremierrel érkezik a Kézikönyv az örök élethez című dokumentumsorozat, valamint a Kastélyból álomotthon című reality sorozat is hazánkban nem látott részekkel várja a nézőket. Emellett a lakásfelújítás témakörében további inspiráló és látványos tartalommal is kedveskedik a közönségnek a csatorna. Ráadásként júliusban most bónuszhelyen élvezhetik a FEM3 csatorna kínálatát a Vodafone előfizetői.
Új török dráma váltja az Amanda című sorozatot június 17-től hétköznap délutánonként a TV2 műsorán. A 2019-ben forgatott széria középpontjában a társadalmi különbségek és a kényszerházasság áll.
A TV2 népszerű sorozatának második évadában Kamarás Iván mellett további új színészek csatlakoznak a sorozathoz.
Az idei év első öt hónapjának összesített adatai szerint is piacvezetővé vált a TV2, májusban a főműsoridőt és az egész napot tekintve sem tudta egyetlen csatorna sem legyőzni – Bebetonozódni látszik a TV2 piacvezető szerepe.
Több tévénéző, jóval hosszabb képernyő előtt töltött idő, 10 százalékkal nagyobb elérésű reklámszpotok, minden más médiatípusnál jobb költséghatékonyság: rég volt ilyen kedvező együttállás a televíziós hirdetési piacon, ami most részben a koronavírus-járvány kapcsán kialakult helyzetnek is köszönhető. Azok a hirdetők, akik a gazdasági kihívások ellenére kihasználják ezt a mostani periódust, nagyot nyerhetnek, és széles tömegeket elérve elhúzhatnak a versenytársaik mellett.
A 21. műsorhét is – az elmúlt hetekhez hasonlóan – a TV2 sikereitől volt hangos: a csatorna hétből hét napot nyert az egész napra vonatkozó közönségarányokat tekintve, mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), a főműsoridőt vizsgálva pedig hétből hatszor aratott győzelmet, óriási különbséggel. Ráadásul az év eddig eltelt időszakát nézve immáron mindhárom kiemelt célcsoportban piacvezetővé vált a TV2 a teljes napra vonatkozó közönségarány tekintetében. A fináléjához közeledő Exatlon mind az öt epizódja bekerült az elmúlt heti top 10 műsor közé a 18-49 és a 18-59 évesek körében. A TV2 vasárnap esti mozikínálata ismét meggyőzte a nagyérdeműt, hiszen mind a Jurassic World, mind a Lucy című film jelentős fölénnyel nyerte a vasárnapi nézettségi versenyt a konkurens csatorna karantén műsoraival szemben. A TV2 infotainment műsorainak népszerűsége is töretlen − a Mokka, a Mokkacino és a Tények Plusz is csont nélkül megnyerte saját idősávját a 21. hét során.

előző 46 47 48 4950 51 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2024 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!