Több tévénéző, jóval hosszabb képernyő előtt töltött idő, 10 százalékkal nagyobb elérésű reklámszpotok, minden más médiatípusnál jobb költséghatékonyság: rég volt ilyen kedvező együttállás a televíziós hirdetési piacon, ami most részben a koronavírus-járvány kapcsán kialakult helyzetnek is köszönhető. Azok a hirdetők, akik a gazdasági kihívások ellenére kihasználják ezt a mostani periódust, nagyot nyerhetnek, és széles tömegeket elérve elhúzhatnak a versenytársaik mellett.
A 21. műsorhét is – az elmúlt hetekhez hasonlóan – a TV2 sikereitől volt hangos: a csatorna hétből hét napot nyert az egész napra vonatkozó közönségarányokat tekintve, mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), a főműsoridőt vizsgálva pedig hétből hatszor aratott győzelmet, óriási különbséggel. Ráadásul az év eddig eltelt időszakát nézve immáron mindhárom kiemelt célcsoportban piacvezetővé vált a TV2 a teljes napra vonatkozó közönségarány tekintetében. A fináléjához közeledő Exatlon mind az öt epizódja bekerült az elmúlt heti top 10 műsor közé a 18-49 és a 18-59 évesek körében. A TV2 vasárnap esti mozikínálata ismét meggyőzte a nagyérdeműt, hiszen mind a Jurassic World, mind a Lucy című film jelentős fölénnyel nyerte a vasárnapi nézettségi versenyt a konkurens csatorna karantén műsoraival szemben. A TV2 infotainment műsorainak népszerűsége is töretlen − a Mokka, a Mokkacino és a Tények Plusz is csont nélkül megnyerte saját idősávját a 21. hét során.