Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


Több tévénéző, jóval hosszabb képernyő előtt töltött idő, 10 százalékkal nagyobb elérésű reklámszpotok, minden más médiatípusnál jobb költséghatékonyság: rég volt ilyen kedvező együttállás a televíziós hirdetési piacon, ami most részben a koronavírus-járvány kapcsán kialakult helyzetnek is köszönhető. Azok a hirdetők, akik a gazdasági kihívások ellenére kihasználják ezt a mostani periódust, nagyot nyerhetnek, és széles tömegeket elérve elhúzhatnak a versenytársaik mellett.
A 21. műsorhét is – az elmúlt hetekhez hasonlóan – a TV2 sikereitől volt hangos: a csatorna hétből hét napot nyert az egész napra vonatkozó közönségarányokat tekintve, mindhárom kiemelt célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), a főműsoridőt vizsgálva pedig hétből hatszor aratott győzelmet, óriási különbséggel. Ráadásul az év eddig eltelt időszakát nézve immáron mindhárom kiemelt célcsoportban piacvezetővé vált a TV2 a teljes napra vonatkozó közönségarány tekintetében. A fináléjához közeledő Exatlon mind az öt epizódja bekerült az elmúlt heti top 10 műsor közé a 18-49 és a 18-59 évesek körében. A TV2 vasárnap esti mozikínálata ismét meggyőzte a nagyérdeműt, hiszen mind a Jurassic World, mind a Lucy című film jelentős fölénnyel nyerte a vasárnapi nézettségi versenyt a konkurens csatorna karantén műsoraival szemben. A TV2 infotainment műsorainak népszerűsége is töretlen − a Mokka, a Mokkacino és a Tények Plusz is csont nélkül megnyerte saját idősávját a 21. hét során.
Elzárt birtokra költözteti a hírességeket a TV2.
Dancing with the Stars címen ősszel egy vadonatúj formátummal jelentkezik a TV2. A BBC Studio világsikerű táncos műsorában népszerű hírességek, profi táncpartnereik segítségével sajátítják el számtalan ismert táncstílus mozdulatait, a latin koreográfiáktól a klasszikus keringőig, hogy lenyűgözzék a zsűrit, valamint a stúdió közönségét és a tévénézőket. A közel 15 éve sikerrel futó műsor amerikai szériájában többek között olyan hírességek is felszántották már a táncparkettet, mint Kim Kardashian, Jerry Springer, Pamela Anderson, Nick Carter vagy Kelly Osbourne.
Barta Sylvia, a TV2 időjósa hosszú, otthon töltött hetek után teljesen kigyógyult a koronavírusból. Az orvosok engedélyével fokozatosan visszaállhat dolgozni, visszakapta régi életét, amitől rendkívül boldog.
41,2 milliárd forintos árbevétellel és 1,8 milliárd forint adózás előtti eredménnyel zárta 2019-es pénzügyi évét a TV2 Média Csoport Zrt. – áll a társaság tegnap elfogadott beszámolójában. Mind az árbevétel, mind az eredmény jelentősen nőtt az előző évhez képest.
Egyre nagyobb különbséggel veri a piacvezető TV2 Csoport az RTL Magyarországot – Minden este győzött az Exatlon Hungary.

2020. május 18-ától TV2 Comedy néven találkozhatnak a nézők a TV2 Csoport humorcsatornájával. A megújuló, változatos tartalmakhoz igazodva, a csatorna logója és teljes on-air arculata is megváltozik, melyek mindegyike házon belül készült.

Csaknem négyszer annyian nézték a TV2 új sorozatát, mint az RTL Klubot – Minden este győzött az Exatlon, vasárnap este pedig vígjáték verte az RTL Klub „karanténos” műsorait.

előző 50 51 52 5354 55 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2024 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!