Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


A Bezár a Bazár! sikere töretlen, így a nézői igényekhez igazodva június 24-től továbbra is a Majka és Tilla vezetésével készült game show-t láthatják a nézők a TV2 képernyőjén hétköznap esténként. A műsor fantasztikus májusi eredményei (16,9% SHR) júniusban tovább javultak (17,2% SHR – 18-59-ben live adatok alapján a június 3. és 19. közötti időszak átlaga), így a TV2 lett a legnézettebb televíziócsatorna a Bezár a Bazár! műsorsávjában (18-59-es korosztály, 19:10 – 20:50).

A világ egyik legrangosabb marketing kampányokat díjazó eseményén, a Promax Global Exellence-en csütörtök este Bronz díjat nyert Los Angeles-ben a TV2. A csatorna történetében először kapott jelölést, a MasterChef VIP promo filmje a Nem Fikciós Program Kampány kategóriában versenyzett, és hatalmas magyar sikerként díjazott lett.
2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt. Emellett a TV2 is tovább tudta növelni előnyét a teljes lakosság körében egész napos viszonylatban az RTL Klubbal szemben 2,1 százalékpontra (SHR%: TV2: 11,3%, RTL Klub: 9,2%, Live adatok alapján), s így ebben a célcsoportban májusban is a legnézettebb tévécsatorna lett.
Dráma, intrika, szenvedély - a nyári időszak közeledtével is gondoskodik az újdonságokról és a legnagyobb kedvencekről a TV2 Csoport. Legyen szó az Izaura TV legromantikusabb telenovelláiról, vagy akár egy egésznapos családi kikapcsolódásról a Prime minőségi kínálatából.
Budapest, 2019. május 26. – Több mint 50 sportprogrammal, látványos sportbemutatókkal, óriás akadálypályákkal, interaktív élményparkkal, koncertekkel, sportolókkal és sztárokkal várta a gyerekeket vasárnap a budapesti Orczy-parkban a Fitbalance Kids. Az ingyenes gyereknapi rendezvényre több mint 14 ezren voltak kíváncsiak.
Burak Özcivit és Fahriye Evcen, a török televíziós sorozatok szupersztárjai a főszereplői a Madárka című új szériának, amely május 16-án délután indul a TV2 műsorán.
A Siófokon megrendezett Media Hungary konferencián Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója ismertette a portfólió legfrissebb eredményeit és beszámolt a várható újdonságokról, köztük a TV2 vadonatúj napi sorozatáról. A médiacég több sajátgyártású műsorral is készül az év második felében, amelyek között kaland-reality, sportvetélkedő, nagyszabású showműsor és vetélkedő is szerepel. Kiderült, kik lesznek a megújult Sztárban Sztár mesterei.
2019 áprilisában is magasabb közönségarányt ért el a TV2 Csoport, mint az RTL Magyarország mindhárom kiemelt kereskedelmi célcsoportban az egész napot tekintve. A TV2 kábelportfóliója is mindhárom vizsgált célcsoportban, az egész nap, illetve a főműsoridő tekintetében is maga mögé utasította az RTL kábelportfólióját. Csatorna szinten a TV2 a teljes lakosság körében egész napos viszonylatban megelőzte az RTL Klubot (SHR%: TV2: 10,7%, RTL Klub: 9,4%).

Takács Bence május 6-tól Istenes László oldalán köszönti majd a nézőket az ország legnézettebb reggeli műsorában.


előző 58 59 60 6162 63 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2024 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!