Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


Jó hír A hegyi doktor újra rendel rajongóinak, hogy augusztus 5-től hétköznap esténként országos TV premierrel, Magyarországon még nem látott részekkel érkezik a népszerű német-osztrák filmsorozat 10. évada.
A napokban kezdődnek a TV2 legújabb gameshowjának, a Kapd el, ha tudsz! felvételei Kasza Tibivel, aki ma 14 órakor élőben jelentkezik érdekességekkel a TV2 Facebook oldalán.
Ma este 20:40-től újabb évaddal folytatódik a TV2 legendás vetélkedője, az Áll az alku.
Hónapok óta töretlen a Bezár a bazár! népszerűsége. A TV2 game showja közkívánatra ma estétől dupla részekkel folytatódik a Tények után.
A TV2 kiemelkedő eredményt ért el júniusban. A csatorna a 18-49 és a 18-59 éves célcsoport tekintetében a teljes napot vizsgálva győzelmet aratott, és maga mögé utasította legnagyobb konkurensét, az RTL Klubot.
Július 15-től hétköznap esténként újabb évaddal tér vissza a TV2 legendás vetélkedője, az Áll az alku. Rengeteg humor, izgalmas döntések, érzelmek, számtalan mosolyogtató és megrázó történet várja majd azokat, akik figyelemmel kísérik a műsort.

A Bezár a Bazár! sikere töretlen, így a nézői igényekhez igazodva június 24-től továbbra is a Majka és Tilla vezetésével készült game show-t láthatják a nézők a TV2 képernyőjén hétköznap esténként. A műsor fantasztikus májusi eredményei (16,9% SHR) júniusban tovább javultak (17,2% SHR – 18-59-ben live adatok alapján a június 3. és 19. közötti időszak átlaga), így a TV2 lett a legnézettebb televíziócsatorna a Bezár a Bazár! műsorsávjában (18-59-es korosztály, 19:10 – 20:50).

A világ egyik legrangosabb marketing kampányokat díjazó eseményén, a Promax Global Exellence-en csütörtök este Bronz díjat nyert Los Angeles-ben a TV2. A csatorna történetében először kapott jelölést, a MasterChef VIP promo filmje a Nem Fikciós Program Kampány kategóriában versenyzett, és hatalmas magyar sikerként díjazott lett.
2019 májusában a TV2 Csoport ismét mindhárom vizsgált célcsoportban (4+, 18-59, 18-49 évesek) megelőzte az RTL Magyarországot, s a teljes lakosságot tekintve előnye már 5,4 százalékpontra nőtt. Emellett a TV2 is tovább tudta növelni előnyét a teljes lakosság körében egész napos viszonylatban az RTL Klubbal szemben 2,1 százalékpontra (SHR%: TV2: 11,3%, RTL Klub: 9,2%, Live adatok alapján), s így ebben a célcsoportban májusban is a legnézettebb tévécsatorna lett.

előző 67 68 69 7071 72 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2025 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!