Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


Vadonatúj saját gyártású műsorok, sztárokkal visszatérő event show, blockbuster filmek, országos sorozatpremierek és egy lenyűgöző szuperprodukció – a TV2 Csoport a szakmai és bulvársajtó vezetőinek prezentálta tavaszi műsorstruktúráját.
A TV2 képernyőjére hozza el a legnagyobb hollywoodi sztárokat Návai Anikó. Hello Hollywood – Návai Anikóval címmel február 3-án indul új műsora, amit ezután minden héten pénteken tűz képernyőjére a csatorna.
A TV2 Csoport minden eddiginél magasabb közönségarányt ért el januárban teljes napon, a kereskedelmileg fontos 18-59-es célcsoportban. A tévénézők közel ötöde választotta a médiacsoport csatornáit (SHR 19,6%). A januári eredményeket tekintve minden eddiginél szorosabb a verseny a TV2 Csoport és az RTL Magyarország között.
Forrongó érzelmek, heves ellentétek, felemésztő hiány – békülni vágyó egykori szerelmesek, rég nem látott szülők, vagy éppen kétségbeesett gyermekek kerülnek a TV2 egyik tavaszi újdonságának középpontjába. Az Egymás szemében című saját gyártású formátumban a műsorvezető Jakupcsek Gabriella lesz, aki a konfliktuskezelés folyamatában mediátori szerepet is betölt majd.
Február 2-án láthatják először a nézők újra a képernyőn Azurák Csabát, az I/I című közéleti háttérműsorral csütörtökönként várja a nézőket a TV2-n. A műsorvezető a heti aktuális közéleti kérdésekre keresi a válaszokat, mindezt kreatívan, kíváncsian. A riportok pedig olyan embereket, sorsokat, helyzeteket dolgoznak fel és mutatnak be, melyek meghatározzák a nézők mindennapjait.
A január 23-i nemzeti gyásznapon a TV2 Csoport saját gyártású szórakoztató műsorai nem kerülnek képernyőre.
Új török sorozat indul január 23-án a TV2-n. A Fatmagül című telenovella főszereplője Beren Saat, akit a hazai közönség már jól ismerhet A szultánából.
Tovább erősödött minden idők legnézettebb kábelműsora, a Sztárban Sztár + 1 kicsi. A SuperTV2 vezeti a kábeles toplistát a teljes lakosság körében. Erősen kezdett Az 50 milliós játszma, vitte a szombat estét a TV2. A TV2 Csoport portfólió szinten az előző év első hetéhez képest egész napon közel 40 százalékos, főműsoridőben pedig csaknem 45 százalékos növekedést ért el a 18-59-es célcsoportban.
Akció és romantika, vígjáték és horror. Izgalmas és megható történetekkel kezdődnek a hétvégék januárban a TV2 Csoport csatornáin.

előző 82 83 84 8586 87 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2025 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!