Célcsoport-affinis műsorkörnyezet.
Egyedi, kikerülhetetlen megjelenési forma.
Termékinformáció, -tulajdonság kommunikálható.
...
Kiemelt megjelenés egy adott nap meghatározott időpontjához, illetve műsorához kapcsolódva.
Önálló arculattal ellátott reklámbreak, print- vagy outdoor-kampányok kiegészítője, alternatívája.
Élő, projektjellegű műsorokban lévő természetes szünetek felhasználása reklámsugárzásra, a műsor megszakítása nélkül.
A TV2 Csoport bármelyik csatornáján, egy tetszőlegesen kiválasztott adásnapon, a hirdetői üzenetet a reklámblokkokban szereplő hirdetések elválasztójaként jelenítjük meg, 14 frame hosszúságban (kb. 0,5 mp).
Egyedi tartalmi és/vagy formai kapcsolat a reklám ID és a reklámbreak első szpotja között.
Lehetőséget biztosít a hirdetőnek kizárólagosan megjelenni a műsor megszakítójában, és a szabad napszakválasztás kapcsán számára releváns nézői csoportokat megszólítani. A felület hosszú távon, de akár egy alkalommal is használható.