Január 1-jén este indult a TV2 extrém sport realityje, az Exatlon Hungary második évada. Az első adást fölényes győzelemmel zárta, ugyanis mind a 18-49-es, mind a 18-59-es célcsoportban sikerült az RTL Klub nagyszabású kosztümös sorozatát maga mögé utasítania.
Kevin idén is mindent vitt, hiszen ezúttal is a képernyők elé csábította a nézőket, így a TV2 2019-ben is kimagasló nézettségi eredményekkel zárta a karácsonyt. December 24-26 között a 18-59 és a 18-49 korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is piacvezető lett a csatorna. A Reszkessetek, betörők! filmek népszerűsége mellett, olyan mozik is kiemelkedő sikert értek el, mint a Shrek vagy az Énekelj!. Mindeközben a TV2 Csoport filmcsatornája, a Mozi+ decemberben a harmadik legnézettebb csatornává nőtte ki magát, december 28-án pedig a 18-49-es célcsoporton mérve, teljes napon és főműsoridőben (18:00-22:59) is megverte az RTL Klubot.
Idén is sokszínű, élményekkel teli év vége várja azokat, akik az ünnepek alatt a TV2 Csoport csatornáit választják. Kortól függetlenül válogathat mindenki a kínálatból – sikerfilmek minden mennyiségben, országos tévépremierek, tematikus műsorok, családi animációs filmek, gasztro műsorok és sajátgyártású tartalmak garantálják a felhőtlen szórakozást.
2019-ben a TV2 Csoport mindhárom célcsoporton (A18-59, A18-49 és A4+) vezet az RTL Magyarországgal szemben, így a legnézettebb csatornaportfólió (január 1-től december 11-ig tartó időszak). Ha a megnyert napok számát vizsgáljuk a TV2 Csoport idén 346 napból 222-t nyert meg az RTL Magyarország 124 napjával szemben. A TV2 Csoport kábelcsatornái pedig minden hónapban magabiztosan nyerték a nézettségi versenyt.