Közeleg az Exatlon Hungary egyik legizgalmasabb pillanata, hiszen több hétnyi küzdelem után, a második évadban először, március 9-én a magyar válogatott a mexikói csapat legjobbjaival mérheti össze erejét. A Kívikók és a Bajnokok legjobbjai, erejüket egyesítve képviselhetik hazánkat a világ legjobb exatlonistáival szemben egy nem mindennapi estén, ahol végre revansot vehetnek a tavalyi megmérettetést követően.
Az évindító sikereket követően februárban is tarolt a TV2 Csoport. Az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban élen jár, de a két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfoliójának versenyében is erősebbnek bizonyult, mint versenytársa, az RTL Magyarország. Az Exatlon Hungary nem csupán nyerte saját idősávját, de növelte is fölényét a 18-49 évesek célcsoportjában. A TV2 vadonatúj showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada szintén sorozatosan nyerte saját idősávját februári adásaival mindhárom fő célcsoportban, míg a Mintaapák az eddigi legmagasabb közönségarányt elért epizódokat tudhatja magáénak az év második hónapjában. A Mokka és a Mokkacino is mindent vitt saját idősávjában, a Jocky TV és a Moziverzum pedig egyéves fennállását ünnepelte február 17-én.
A Telenor és a TV2 Média Csoport megállapodásának köszönhetően február 25-től mobiloperátorként az elsők között kínálja a Telenor a sporttartalmak széles választékát nyújtó Spíler Extrát.
Közel két hónapos indulása óta töretlen az Exatlon Hungary sikere. A TV2 népszerű extrém sport reality-je kimagasló eredményeket tudhat magáénak, ráadásul a fiatal közönség jelentős hányadát is rendszeresen a televíziók elé csábítja. A 18-49-es korcsoportban ezzel nem csupán legnagyobb versenytársát, az RTL Klubot, és annak nagyszabású kosztümös sorozatát, a Bátrak földjét is lekörözve, de a minden más csatornát is maga mögé utasítva.
2020 januárjában továbbra is piacvezető a TV2 Csoport, hiszen az egész napot tekintve mindhárom korcsoportban erősebbnek bizonyult, mint az RTL Magyarország. A teljes lakosságot és a 18-49 évesek célcsoportját vizsgálva pedig főműsoridőben is megelőzte a TV2 Csoport legfőbb versenytársát. A TV2 Csoport kábelcsatornái is első helyen zárták a hónapot. Az Exatlon Hungary mellett az infotainment műsorok is eredményesen indították az évet.