Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


 Közeleg az Exatlon Hungary egyik legizgalmasabb pillanata, hiszen több hétnyi küzdelem után, a második évadban először, március 9-én a magyar válogatott a mexikói csapat legjobbjaival mérheti össze erejét. A Kívikók és a Bajnokok legjobbjai, erejüket egyesítve képviselhetik hazánkat a világ legjobb exatlonistáival szemben egy nem mindennapi estén, ahol végre revansot vehetnek a tavalyi megmérettetést követően.

Az évindító sikereket követően februárban is tarolt a TV2 Csoport. Az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban élen jár, de a két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfoliójának versenyében is erősebbnek bizonyult, mint versenytársa, az RTL Magyarország. Az Exatlon Hungary nem csupán nyerte saját idősávját, de növelte is fölényét a 18-49 évesek célcsoportjában. A TV2 vadonatúj showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada szintén sorozatosan nyerte saját idősávját februári adásaival mindhárom fő célcsoportban, míg a Mintaapák az eddigi legmagasabb közönségarányt elért epizódokat tudhatja magáénak az év második hónapjában. A Mokka és a Mokkacino is mindent vitt saját idősávjában, a Jocky TV és a Moziverzum pedig egyéves fennállását ünnepelte február 17-én.

Március elsején, vasárnap a TV2 Csoport mindhárom fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) kiemelkedően magas közönségarányt ért el, s ezzel jelentős különbséggel nyerte a versenyt ezekben a célcsoportokban, az egész napra vonatkozóan. A Spíler2 TV pedig rekordot döntött az El Clásicóval.

A Telenor és a TV2 Média Csoport megállapodásának köszönhetően február 25-től mobiloperátorként az elsők között kínálja a Telenor a sporttartalmak széles választékát nyújtó Spíler Extrát.

Közel két hónapos indulása óta töretlen az Exatlon Hungary sikere. A TV2 népszerű extrém sport reality-je kimagasló eredményeket tudhat magáénak, ráadásul a fiatal közönség jelentős hányadát is rendszeresen a televíziók elé csábítja. A 18-49-es korcsoportban ezzel nem csupán legnagyobb versenytársát, az RTL Klubot, és annak nagyszabású kosztümös sorozatát, a Bátrak földjét is lekörözve, de a minden más csatornát is maga mögé utasítva.

Vasárnap második részéhez érkezett a TV2 maszkos műsora. Az este meglepetése Shane Tusup leleplezése volt. A Nicsak, ki vagyok? mindhárom fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) túlszárnyalta a múlt heti közönségarány eredményeit, miközben az RTL Klub Álarcos énekes című műsorának közönségaránya csökkenő tendenciát mutat.
Vasárnap este indult a TV2 nagyszabású maszkos szuperprodukciója. A döbbenetes leleplezésekkel teli show mindhárom fontos célcsoportban nyerte az idősávját. Vasárnap mind az egész napot, mind a főműsoridőt tekintve a TV2 volt a legnézettebb csatorna mindhárom fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+). Csoport szinten is győzelmet aratott a TV2 az RTL Magyarországgal szemben a tegnapi napon, szintén mindhárom fontos célcsoportban, egész napon és a főműsoridőt tekintve is.
Már csak egy nap és kezdődik a Nicsak, kivagyok? – a rejtélyek színpada a TV2-n. A szereplőkre már az adás előtt fény derült.

2020 januárjában továbbra is piacvezető a TV2 Csoport, hiszen az egész napot tekintve mindhárom korcsoportban erősebbnek bizonyult, mint az RTL Magyarország. A teljes lakosságot és a 18-49 évesek célcsoportját vizsgálva pedig főműsoridőben is megelőzte a TV2 Csoport legfőbb versenytársát. A TV2 Csoport kábelcsatornái is első helyen zárták a hónapot. Az Exatlon Hungary mellett az infotainment műsorok is eredményesen indították az évet.


előző 53 54 55 5657 58 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2024 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!