Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


Október 9-én mindhárom kiemelt célcsoportban, a teljes napot és a főműsoridőt vizsgálva a TV2 volt a legnézettebb csatorna, cégcsoport szinten is beelőzve az RTL Magyarországot.
Vadonatúj, saját gyártású sorozattal jelentkezik október 9-től a TV2 Bogaras szülők címmel. A kiváló színészekkel, forgatókönyvvel és profi alkotógárdával készült vígjátéksorozat a népszerű holland széria a Lice Mother adaptációja.
Nagyszabású sajtótájékoztatón jelentette be új, őszi programstruktúráját a TV2. Október 8-tól a hét minden estéjén saját gyártású szórakoztató műsorok várják a nézőket és három fikciós sorozat is színesíti a kínálatot.
Hazai sikerfilmeket tűz műsorára a TV2 vasárnaponként. Nem sokkal a mozibemutató után olyan nagysikerű magyar mozikat hoz el a TV2 Csoport a tévénézők otthonába, mint a Valami Amerika 3, a PappaPia, valamint A Viszkis.

2017 decembere óta a TV2 Csoporté a legnézettebb csatornaportfólió a teljes lakosságban, 18-59-ben pedig a két évvel ezelőtti 10 százalékpontos különbség 2018 augusztusra 0,28 százalékpontra olvadt az RTL Csoporttal szemben. A TV2 Csoport kábelportfóliója az előző hónapban az elmúlt két év legmagasabb közönségarányát érte el mind teljes lakosságban, mind 18-59-ben. Augusztusban a négy évesnél idősebbek körében a legnépszerűbb kábelcsatorna a SuperTV2 volt, és négy kábelcsatorna is megdöntötte saját nézettségi rekordját 18-59-ben.

A TV2-re érkezik az HBO saját gyártású sikersorozata, az Aranyélet első évada, amely szeptember 23-tól, vasárnap esténként látható a csatorna műsorán. Így idén ősszel három heti, fikciós sorozat is színesíti a TV2 programkínálatát.
2018 őszén a nagyszabású szórakoztató műsorok mellett a Filmverzumban jobbnál jobb országos premierfilmek várják a TV2 nézőit. Érkezik a Minyonok, a Gru2, a Jurassic World és számos más nagysikerű mozi.
A Prospecto.hu egy olyan weboldal és mobil alkalmazás kombinációja, aminek a segítségével a fogyasztók könnyen tájékozódhatnak a kiskereskedelmi értékesítéssel foglalkozó cégek összes ajánlatáról. A platform összegyűjti és különböző kategóriába rendezi (pl. szupermarketek, elektronika, bútor, otthon és kert, kozmetikumok, sport, online üzletek) a kiskereskedelmi értékesítéssel foglalkozó cégek ajánlatát, reklámanyagát, pénzt és idő takarítva meg ezáltal a felhasználók számára.
A TV2 őszi műsorstruktúrája augusztus 27-én indul, ám azt, hogy melyik műsorral, csak az adás napján leplezik le. A szokatlan őszindítót augusztus 16-tól országos marketingkampány is támogatja, amelyben a produkciók címeire csak emojikkal utalnak.

előző 87 88 89 9091 92 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Anyagleadás

© 2025 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!