Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


A Magyar Instagram Körkép felmérése alapján a TV2 Instagram oldala került a médiumok toplistájának első helyére. A csatornát csaknem 61 000 felhasználó követi. A TV2 YouTube oldala szintén piacvezető a média szektorban.
Július 11-én a Mozi+ filmcsatorna indulásával kezdődött a TV2 Csoport nagyszabású portfólió-fejlesztése. Azóta 20 százalékos növekedést ért el a cégcsoport portfólió szinten, pedig az utolsó kábelcsatorna, a Humor+ még meg sem kezdte működését.
A cégcsoport hatékony működése érdekében a tervek szerint 2017-től TV2 Média Csoport Zrt. néven működik tovább a TV2 Csoport. Az új társaság a TV2 Média Csoport Kft. és a 100%-os tulajdonában álló INTERAKTÍV Kft. összeolvadásával, a két vállalat ...
Liptai Claudia elbúcsúzik a nézőktől egy időre. A TV2 népszerű műsorvezetője hamarosan világra hozza második gyermekét, Claudia terhessége utolsó heteiben jár már. A Sztárban Sztár zsűritagja az utolsó pillanatig dolgozott, ám vasárnap eljön a búcsú ideje, Liptai Claudia elköszön a nézőktől és a zsűritársaitól.
Andy Vajna:
„Meglepett a TV2 Csoport vezérigazgatójának távozásával kapcsolatos hír, ugyanis Dirk Gerkens teljes bizalmamat élvezi, a TV2 Csoport vezetésében nem tervezek változást, minden ezzel kapcsolatos híresztelés alaptalan.
A TV2 Csoport júliusban útjára induló, nagyszabású portfólió-fejlesztésének újabb lépéseként október 30-án bemutatkozik a Humor+, a humorcsatorna. Az indulás estéjén szórakoztató átverésekkel érkezik a csatorna vadonatúj, saját gyártású tartalmaként a Kapsz egy fülest. A későbbiekben rendhagyó mini-ütközetekkel rajtol az Ember vs. Légy című műsor, valamint a vígjátéksorozatok sokszínű tárházából is válogathatnak majd az érdeklődők, legyen szó országos premierekről vagy a legnagyobb közönségkedvencekről.
A portfólió-fejlesztésnek köszönhetően a TV2 Csoport kábelcsatornáinak piaci részesedése kétszeresére nőtt, meghaladja a 10 százalékot. A hétvégét főműsoridőben ismét a TV2 nyerte az összes kereskedelmileg fontos célcsoportban. A hét legnézettebb műsora továbbra is a Sztárban Sztár, amelyet csaknem 1 millió 250 ezer néző választott vasárnap esti szórakozásnak (AMR 4+ 1 249 128 fő), magasan túlszárnyalva az X-faktor eredményeit.
A Sztárban Sztár ismét mindhárom célcsoportban nyerte a hét nézettségi versenyét, továbbra is a szezon legsikeresebb produkciója. A TV2 piacvezető hétvégén a teljes lakosság körében. A TV2 Csoport kábelportfóliója 15 százalékos közönségarány növekedést tudhat magáénak teljes napon, a 18-59 évesek körében.
A szórakoztató műfaj ikonikus alakjaival bővíti kínálatát a nemrégiben rajtoló Zenebutik. A zenecsatorna célja, hogy időről időre minél szélesebb rétegeket szólítson meg, így olyan műfajok mellett, mint a rock, a soul vagy éppen a pop, októbertől a magyar szórakoztató zene legjava is helyet kap a képernyőn. Október 24-től Fásy Ádámmal és Galambos ˝Lagzi˝ Lajcsival is találkozhatnak a nézők, akik a jól ismert klasszikusok mellett vadonatúj tartalommal is debütálnak majd.

előző 85 86 87 8889 90 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2025 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!