A portfólió-fejlesztésnek köszönhetően a TV2 Csoport kábelcsatornáinak piaci részesedése kétszeresére nőtt, meghaladja a 10 százalékot. A hétvégét főműsoridőben ismét a TV2 nyerte az összes kereskedelmileg fontos célcsoportban. A hét legnézettebb műsora továbbra is a Sztárban Sztár, amelyet csaknem 1 millió 250 ezer néző választott vasárnap esti szórakozásnak (AMR 4+ 1 249 128 fő), magasan túlszárnyalva az X-faktor eredményeit.
A Sztárban Sztár ismét mindhárom célcsoportban nyerte a hét nézettségi versenyét, továbbra is a szezon legsikeresebb produkciója. A TV2 piacvezető hétvégén a teljes lakosság körében. A TV2 Csoport kábelportfóliója 15 százalékos közönségarány növekedést tudhat magáénak teljes napon, a 18-59 évesek körében.
A szórakoztató műfaj ikonikus alakjaival bővíti kínálatát a nemrégiben rajtoló Zenebutik. A zenecsatorna célja, hogy időről időre minél szélesebb rétegeket szólítson meg, így olyan műfajok mellett, mint a rock, a soul vagy éppen a pop, októbertől a magyar szórakoztató zene legjava is helyet kap a képernyőn. Október 24-től Fásy Ádámmal és Galambos ˝Lagzi˝ Lajcsival is találkozhatnak a nézők, akik a jól ismert klasszikusok mellett vadonatúj tartalommal is debütálnak majd.