Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Nézettség





48. hét
nov. 28 - dec. 4.
47. hét
nov. 21 - nov. 27.
46. hét
nov. 14 - nov. 20.
45. hét
nov. 7 - nov. 13.
44. hét
okt. 31 - nov. 6.
43. hét
okt. 24 - okt. 30.
42. hét
okt. 17 - okt. 23.
41. hét
okt. 10 - okt. 16.
40. hét
okt. 3 - okt. 9.
39. hét
szept. 26 - okt. 2.

A TV2 48. heti nézettségi toplistája

2022.12.05.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Sztárban Sztár Leszek! 2022.12.04 Vasárnap 19:27:00 8,6 421,563 19,5
2 Farm VIP 2022.11.30 Szerda 19:48:00 8,4 409,591 19,1
3 A nagy Ő - the bachelor 2022.11.30 Szerda 21:41:00 6,8 331,239 20,1
4 Tények Plusz 2022.12.04 Vasárnap 18:54:00 6,3 307,217 14,9
5 Tények 2022.12.04 Vasárnap 18:00:00 5,8 284,793 15,1
6 A hetedik fiú 2022.12.04 Vasárnap 15:48:00 2,6 126,234 7,9
7 Összetört szívek 2022.11.30 Szerda 16:48:00 2,5 120,181 9,7
8 Testvérek 2022.11.30 Szerda 15:42:00 2,4 116,594 12,8
9 Mamma mia! sose hagyjuk abba! 2022.12.03 Szombat 19:55:00 2,3 114,605 5,6
10 Balu kapitány kalandjai 2022.12.04 Vasárnap 09:38:00 1,9 92,795 11,7

Vizsgált időszak: 2022. november 28 - 2022. december 04. Célcsoport: A18-59 Live+As Live

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.



 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2022 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!