Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Nézettség





12. hét
márc. 20 - márc. 26.
11. hét
márc. 13 - márc. 19.
10. hét
márc. 6 - márc. 12.
9. hét
feb. 27 - márc. 5.
8. hét
feb. 20 - feb. 26.
7. hét
feb. 13 - feb. 19.
6. hét
feb. 6 - feb. 12.
5. hét
jan. 30 - feb. 5.
4. hét
jan. 23 - jan. 29.
3. hét
jan. 16 - jan. 22.

A TV2 12. heti nézettségi toplistája

2023. március 27.

  Műsorcím Dátum Nap Kezdés AMR% AMR SHR%
1 Sztárban Sztár 2023.03.26. Vasárnap 19:03:00 8,2 398,019 18,7
2 Zsákbamacska 2023.03.20. Hétfő 19:49:00 8,1 391,749 19,4
3 Tények 2023.03.26. Vasárnap 18:00:00 6,0 290,517 17,9
4 Tények Plusz 2023.03.20. Hétfő 18:45:00 6,0 288,484 16,9
5 Hazatalálsz 2023.03.22. Szerda 21:36:00 5,3 256,295 16,0
6 Összetört szívek 2023.03.23. Csütörtök 16:46:00 2,8 134,652 15,1
7 Csak szexre kellesz 2023.03.26. Vasárnap 22:44:00 2,4 116,737 12,2
8 Testvérek 2023.03.24. Péntek 15:40:00 2,3 112,404 15,6
9 Last vegas 2023.03.25. Szombat 19:54:00 2,2 105,957 5,3
10 Állj vagy lő a mamám! 2023.03.25. Szombat 14:15:00 1,9 94,135 8,1

Vizsgált időszak: 2023. március 20 - 2023. március 26.

A 10 percnél rövidebb műsorokat nem vettük figyelembe
Forrás: Nielsen Közönségmérés, Közlés: TV2
*A toplistában minden műsor a legnézettebb epizódjával szerepel
A közönségmérés: a vizsgálatot végző Nielsen Közönségmérés Kft. 1120 reprezentatív mintavétellel kiválasztott háztartásba vezette be a nézőmérő rendszert. A nézőmérő rendszer több berendezésből áll. A tévékbe külön beszerelt detektoregység érzékeli a készülék ki- és bekapcsolását (az éppen nézett frekvenciát), a tévénézés időtartamát, valamint az éppen televízót néző személyt is beazonosítja. A detektort összekötik a tévé tetején elhelyezett kijelzővel, amelyen a családtagok saját nyomógombjaikkal beállíthatják, hogy melyikük nézi éppen a televíziót. A Nielsen Közönségmérés Kft. minden éjjel telefonvonalon hívja le a nézettségi adatokat a családoknál elhelyezett adattároló egységekből.
AMR: nézettség; egy műsor közönségének egy átlagos percre jutó száma.
AMR %: egy műsor vagy csatorna közönségének egy átlagos percre jutó százalékos aránya a vizsgált csoporton belül. Ez az adat az összes csoporttagot figyelembe veszi, azokat is, akik az adott időben nem néznek tévét. Az AMR% így alacsonyabb, mint a SHR%, mert utóbbi csak a vizsgált csoport éppen tévéző tagjait méri fel.
SHR%: share, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévét nézők hány százaléka nézte az adott műsort.



 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2023 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!