Bemutatkozunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek
Rólunk
Sajtószoba
Képernyős arcaink
Hirdetési lehetőségek

Sajtószoba


Hosszú hetek küzdelme után újabb fordulóponthoz érkezett az Exatlon Hungary, hiszen március 31-től minden eddiginél izgalmasabb futamokkal és hamisítatlan hangulattal jön a négynapos Nemzetek Kupája. Az egyesült magyar csapat ezúttal a dominikai, a török és a görög Exatlon válogatottal mérheti össze erejét, ezzel egy kihagyhatatlan családi programot kínálva.

A dolgozók és a partnerek egészsége érdekében számos biztonsági intézkedést hozott a TV2 Csoport, miközben a tévétársaság naprakész információkkal és a közvélemény folyamatos és széles körű tájékoztatásával támogatja a koronavírus elleni küzdelmet. Utóbbi már csak azért is kiemelten fontos, mert a járványhelyzet és a bevezetett kormányzati intézkedések következtében egyre többet tévéznek a magyarok.

A TV2 #maradjotthon címmel új, napi, főműsoridőben jelentkező sorozatot indít áprilisban!
Az Exatlon Hungary forgatási munkálatai a kezdetektől fogva egy hermetikusan lezárt, fegyveres őrökkel védett területen zajlanak a Dominikai Köztársaságban.
A Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada showműsor vasárnap a TV2-n, a vírushelyzet miatt ezúttal felvételről kerül adásba.

 Közeleg az Exatlon Hungary egyik legizgalmasabb pillanata, hiszen több hétnyi küzdelem után, a második évadban először, március 9-én a magyar válogatott a mexikói csapat legjobbjaival mérheti össze erejét. A Kívikók és a Bajnokok legjobbjai, erejüket egyesítve képviselhetik hazánkat a világ legjobb exatlonistáival szemben egy nem mindennapi estén, ahol végre revansot vehetnek a tavalyi megmérettetést követően.

Az évindító sikereket követően februárban is tarolt a TV2 Csoport. Az egész napra vonatkozó közönségarány tekintetében mindhárom fő célcsoportban élen jár, de a két nagy kereskedelmi csatorna kábelportfoliójának versenyében is erősebbnek bizonyult, mint versenytársa, az RTL Magyarország. Az Exatlon Hungary nem csupán nyerte saját idősávját, de növelte is fölényét a 18-49 évesek célcsoportjában. A TV2 vadonatúj showműsora, a Nicsak, ki vagyok? – a rejtélyek színpada szintén sorozatosan nyerte saját idősávját februári adásaival mindhárom fő célcsoportban, míg a Mintaapák az eddigi legmagasabb közönségarányt elért epizódokat tudhatja magáénak az év második hónapjában. A Mokka és a Mokkacino is mindent vitt saját idősávjában, a Jocky TV és a Moziverzum pedig egyéves fennállását ünnepelte február 17-én.

Március elsején, vasárnap a TV2 Csoport mindhárom fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) kiemelkedően magas közönségarányt ért el, s ezzel jelentős különbséggel nyerte a versenyt ezekben a célcsoportokban, az egész napra vonatkozóan. A Spíler2 TV pedig rekordot döntött az El Clásicóval.

A Telenor és a TV2 Média Csoport megállapodásának köszönhetően február 25-től mobiloperátorként az elsők között kínálja a Telenor a sporttartalmak széles választékát nyújtó Spíler Extrát.


előző 70 71 72 7374 75 következő

 

 




Impresszum    |    Adatkezelési tájékoztató    |    ÁSZF    |    Nézettség    |    Anyagleadás

© 2025 TV2 Média Csoport Zártkörűen Működő Részvénytársaság – Minden jog fenntartva!